5/31/11

THE RABBY LEGACY 1.2

 Pilt majast, kuna ma avastasin, et olen selle unustanud üles panna;D Vahepeal oli maja värv veidike teine, aga mulle meeldib nii ka ;D
 Jamh. Kahju, Marta, aga enam sa ei saa niimoodi magada:D
 Owen: Emmmmeeee.  Marta: Jah, emme on siin. plutipluti.  
 Gil: *räige köhimine* KURAT!     toit läks lihtsalt kurku, jah?
 Owen:nomnomnom..  Ta näeb väga nunnu välja:D
 Oweniga tegeletakse 24/7, ausalt. Ta ainult magab, sööb, pissib. Aga see vanemaid ei häiri - ta on ikkagi nende kullake.
 Päevad mööduvad. Marta ja Gilbert leiavad alati aega ka teineteise jaoks :)
 LUMI! :)
 Marta: mmmm, spagetid!
 Marta: DEEM, miks see telefon heliseb. *kugistab toitu alla*
 Marta: JAH?! *blabla*  Peale kõnet otsustas ta magama minna.
 Öösel pidi jällegi ülesse ärkama. Tegelikult see neid ei häirinud - nii said nad Oweniga rohkem koos olla. Gilbert: wiii, oled väike lennuk jah? Jaa, muidugi oled! *"lennuki hääled"*
 Ja veel rohkem lund! :D
 Gil otsustas Owenit ka toita vahepeal.
 Seejärel pidi tema järelt ka koristama.
 Marta: mul on kõht tühiiii! Ma ei taha seda vanni enam küürida!
 Gilbert läheb töööle. Raha on ju vaja;D
 Kõht täis ja meel hea luges Marta natuke raamatuid. Varsti kuulis ta nuttu ja otsustas Owenit toita.
 Marta: kõtu täis jah? jää nüüd magama kullake.
 Natuke peab maja ka küürima ja koristama.
 Jah! ja juba ongi käes pisike Oweni sünnipäev!
 awaw - supercute'd näod on neil:D
JAAAA....

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 järgmises osas näete milline ta siis välja näeb :D:D haha ma olen nii kaval XD

PS! PALJU ÕNNE, EMME! :}

No comments:

Post a Comment