6/21/11

THE RABBY LEGACY 1.6

 Oeh. Peres on raskusi. Raha pole=süüa pole. Marta käib lihtsalt piima joomas ja mingeid asju ampsamas:D
 Jah, karm on see elu. Sa ju tead, Marta, et ma ostaks kohe teile süüa, kui teil raha oleks! :D
 AGA *trummipõrin* Marta avastas, et neil on pannkooke külmikusse varuks pandud (loe:ennem ei viitsinud neid keegi süüa). So pancakes!
 Appi! Tõesti, mine või hulluks. Mitte keegi majas ei viitsi koristada -vannituba ujub ja on üliräpane -.- +nad ise veel vinguvad..
 Ta oleks nagu surnud:D Ta magab tegelikult:D
 Kuna Marta unustas oma tomatid, siis võttis Owen selle kiiresti üle -kahjuks olid enamus juba surnud taimed :(
 Nagu näha, siis üks veel vaevu püsis seal. +Owen otsustas oma enda tomati kasvama panna.
 Mia on juba suuremaks kasvanud. Pole enam kaua jäänud, kui ta juba mudilaseks sirgub.
 tadaa:D Alguses mulle tema nägu üldse ei meeldinud, aga tegelikult on ta omamoodi kena :)  Mia on siis juba suurem! :)
 Iga kord, kui Marta töölt tuleb, jookseb Owen teda kallistama. See on niiii armas :) Owen: kuidas tööl läks, emme?  Marta: hästi! Tule, vaatame midagi süüa.
 Mia: vesiii.  (esimene sõna ka:}) nagu Owenilegi, meeldib vesi ka Miale.
 Cuteness Overload :D Natuke siis Blueberryt.
 Mia: Tele! Kes sina oled?    öäöä, joo oma piima.
 Mia: kiiiisu.    Miale meeldib väga rääkida:D mis on tegelikult tore. Mia toob vaheldust sellesse tüütusse päeva. Blueberry: kes see on? kust ta tuleb?     ma armastan sind Mia, sa oled lahe.
 Ühel päeval otsustas Marta hakata raamatut kirjutama. Lugu on romantikast ja ärge minu käest küsige, mis lugu seal toimub:D
 LÕPUKS on perel raha, et osta süüa. Vahepeal on nad KOGUAEG söönud pannkooke:D
 Näete! ;D
 Martal on aega isegi puhkamiseks. Ta on lihtsalt väga armas:)
 Weird-game-man: Owen! Sa oled nii hästi mänginud The Sims 3'me, nii et sa saad tasuta klubikaardi!  Owen: um...alright!
 Marta peab jälle tööle minema. Hetkel on ta pere ainuke sissetuleku allikas. (+Gilberti 62$ pensioni:D)
 Owen ei unusta ka oma tomatit. Kahjuks see teine tomat ei jäänud ikkagi ellu. :(
 Ja TIIK! Owen oli juba kaua-kaua tahtnud kala püüda ja kuna tiigi tegemine ei olnud kallis ning raha neil natuke oli, sai see teoks.
 Esimene kord tal kohe välja ei tulnud, aga eks ta harjutab;D
 Mia eest hoolitseb peamiselt Gilbert, sest Marta veedab enamus ajast tööl.
 You say what now?:D Unistagu edasi:D
 Mia: ISSSSIIIIII!
 Gil: no, tee oma häda ära nüüd ilusti!   Mia: ma ei taha enam!  Gil: ennem ju tahtsid!  Mia: aga ma tegin juba püksi *nutab*
 Owen on terve aeg õues kala püüdnud, see on tema neljas kala;D
 Ta läks pani kõik püütud kalad külmikusse.
 Ja võttis söögiks PANNKOOKE -.- Kaua nad suudavad ühte ja sama toitu endale sisse ajada?:D
 Peale sööki, kui Owen tahtis uuesti kalale minna, märkas ta maja ees kõndimas ühte tüdrukut. Ta tegi temaga tutvust:D
 Owen: agh, agh.. ma ... suren....see kummitus veel maksab!   tüdruk: HAHAHAHAHAHAHAAA
 Juba? Aeg lendab..
 Mia: liblikad, liblikad! :)    ka Miale meeldib väga õues olla. Kätte ta ühtegi ei saanud, aga vaatepilt oli nunnu:D
 Keset veepallisõda jõudis koju Marta. Ja automaatselt pani Owen emme poole ajama:D Owen: *on nagu robot* emme..  tüdruk: wat?
 Armas. Varsti ta enam ei jookse emmele vastu -varsti ta vihkab oma ema.. teismelised..
 See, et Gilbert Martast vanem on, ei peata neid. Nad armastavad üksteist :) Mis on tegelikult väga armas.
        :@
 Gilbert tegeles sellega koheselt. Good boy!
 Õhtul, kui lapsed magasid, otsustasid nad natuke kahekesi koos olla. Gil: Mul oleks vaja sinuga rääkida..Nimelt..Kas sa abielluksid minuga?  Marta: jah..JAH! sa ju tead seda :)  Gil: ma mõtlen..kohe praegu..  Marta: *pisike mõttepaus* jah...Gilbert, jah. Ma abiellun sinuga!:)
 Nad otsustasidki abielluga kohe. Privaatselt, kahekesi, tähise taeva all.
 Gilbert: Ma luban sind armastada igavesti, Marta!
 Marta lausus samad sõnad ja asetas, nagu Gilbert'gi, kuldse sõrmuse tema sõrme.
 AWW. See on nii armas :)
 Armas. Lihtsalt armas.
 Ja Marta tahab saada veel ühte last:D Family sim:D tüüpiline:D kihlus-abielu-laps-reisile:D
 Hommikul otsustas Gilbert õpetada Miat kõndima. Ta peaks olema juba küll valmis selleks.
 Ei läinud kaua, kui Mia astus oma esimesed sammud -iseseisvalt.
 Marta: Tsauuu! Ma lähen tööle.. *poolunes*  Ta saab vähe magada..
 JAH. see on käes. Oweni sünnipäev! :)
 Gilbert: wuuuhuuuuu!     kahju, et Marta tööl peab olema.
     *trummipõrin*
   Owen Rabby!
 Owen: ma olen jõumees-junnu! :D
 Ta on isegi armas selle pildi peal:D Ma pole veel täieliku ülevaadet temast saanud, aga kasvades läheb ta aina normaalsemaks:D
 Ma veeretasin talle Knowledge. :) Lahe, polegi ammu olnud sellist simmi;D
Ja peo lõpuks -KOOOKI SÖÖÖÖMA! :D                    tahaks isegi praeguXD

♦♦♦♦♦♦♦
loodan, et ei olnud väga igav! :)

No comments:

Post a Comment