12/11/11

ORANGE2.4+HEIR POLL

Time for school:---D
and work
ooooo i love it
SMUSTLE PARTY:---D
Helle: JAAA ja siis see elevant jooksis sinna majja sisse.....HAHAHhahahahHAHHhAHH
Kõik: HGAHAHhhAHAHHAHAHAahhhhha    
Ma saatsin ta rahustuseks voodisse....unenäopüüdja suudab teda rahustada..ma loodan
Ron teeb alati ägedaid nägusid kui ta magab..ja nunnutab lapsi...ja üldse koguaeg kui ta midagi teeb..
öised ärkamised... 
Mary miks selline nägu?
Mary: Mis sa ise arvad? Ma olen terve oma elu pidanud iga öö üles ärkama, et lapsi kanseldada..
Aga...aga sulle ju meeldivad lapsed...?
Mary: OFC!
um...ma arvan, et ta on lihtsalt unesegane..
Leroy on nunnnu!
Ja selle asemel, et magama minna istub Mary  arvutis..tark
Olivia: *haigutab kõva häälega* ÜLESSE!!!!
Jah...Olivia äratab hommikul oma õe ja venna ülesse...ta säästab oma ema, et tema saaks rahulikult magada arvutis istuda.
ja again...
jeee Leroy sööb!
Ma pole teile seda vist rääkinud, aga Leroy on üks nendest koertest, kes ei söö oma toitu...alles siis kui ta täiesti nälgib..muidu sööb ta lilli ja muud siukest kraami...poor leroy
Ron tahab saada Law karjääris tippu...ja see nõuab palju sõpru...seega otsustasin ma, et ta võiks neid tegema hakata, et ma saaksin elus TEIST korda LTW täidetud:---D
(jah ma olen seda elus ainult ühe korra saavutanud)
Vanemad veedavad vähe aega koos:-( aga varsti kasvab Moe suureks ja ei vaja enam nii palju..kanseldamist? okei..kanseldamist
Helle ja Jules saavad väga hästi omavahel läbi. Nad mängisid pesapalliga, kuni üks bitch tuli ja tahtis ka mängida...ta oli tglt päris tore:--D
YAY 3 SÜNNIPÄEVA:----D
Oled hea isa ja otsid oma lastele pidutsemis kohta?
Ron: ei
aa..okei
awww adorable
whos that bitch?
Moe: he's awesome
sa oskad inglise keelt?:'0
Moe: ofc
ega's muud pole midagi öelda, kui, et ANDEKAS LAPS:--D
Ron oma pojaga.
(näete? vaadake tema nägu:---D)
Helle ja Jules kodutööd tegemas:--D
ei tglt, nad on väga tublid ja korralikud ja õpivad super hästi! tublid latsed!
Mis nägu Ron?:--D
Ron: Moe on nii naljakas ja nunnu üheaegselt:---D
Moe: you bet i am;-D
OH GOD....
mul on ka elu, onju...tähendab..Orange perel on ka elu!
BIRTHDAY TIME!
ja nagu Orange perele kombeks peab keegi ikka sünnipäeva pildil olema :--D
Jules Orange
Olivia Orange
Moe Orange
+tema ülinunnu ja awesome ema Mary Katherine Orange
awwwww 
kõige nunnum toddler vist siiani:---D ei tglt...kõik on nunnud
cute Jules
ja tema hot twin-sister Olivia
jeeeii säraküünlad:---D
ADORABLE MOE
OLIVIA ORANGE
Knowledge
science
aries: neat, outgoing, nice
+full face makeup, blonde hair/-red hair
LTW: become the prestidigitator
JULES ORANGE
Knowledge/Fortune
tinkering
pisces:active, nice, playful
+unemplyed, cleaning/-brown hair
LTW: become chief of staff
Kuna käes oli juba õhtu, läks majarahvas magama.
Olivia..
..ja Jules'i viimane öö oma voodites.
Vanemad ju väsinud polnud:---D so Ron otsustas Leroy ära pesta.
NO...MORE...BABIES!
please
Hommikusöök
peaaegu terve pere hommikusöögi lauas:)
Ja siis oligi aeg Jules'i ja Olivia'ga hüvasti jätta..
Jules: hoolitse siis Moe ja emme&issi eest ikka ka eks?
Helle: muidugi! ja Leroy eest hoolitsen ka!:--)
Helle koolibuss sõitis maja ette ja Helle hüppas bussi peale.
Kaksikud istusid aga taksosse ja sõitsid kolledži poole...
uskumatu, et nad juba nii suured on
Majas on nüüd rahvast kohe palju vähem:--D Kaks nunnukest koos:-)
sügiiiis!
Ma lihtsalt ei suuda jätta Moe'd pildistamata:--D
Aega on natuke möödunud..Ja varsti jõuab kätte ka Moe sünnipäev.
Ta oskab juba natuke rääkida..Esimeseks sõnaks oli EMME
Helle teeb koolitöid vahest poole ööni, neid antakse talle liiga palju!
Mis sa tegid selle kõik ENDALE?:---D
Ron: EIIII:---D    ja
normaalne
Moe esimesed sammud:--)
Ja kuna Ron&Mary hakkasid juba vanaks jääma (ja seda ma ei tahtnud:-D) siis otsustas Ron, et ta joob natuke seda sala solki endale sisse:--D
WIIIIIII:----D
finally..
kuigi ma tavaliselt ei tee sellega midagi:--D
Ja ka Mary jõi seda..
smustle, baby!
Ja kätte ongi jõudnud Moe sünnipäev:-)
cute:--D
Ron: Mary? kullake? Ma mõtlesin, et...
Mary: can't talk now, eating!
Ron: ok
nii äge:--D mulle alati meeldib, kui lapsed koos asju teevad.
Helle: MA TAHAN MAHAAA!!!!
oh my god, sorry Helle...
Helle: iuuuuu niiii rõve:---S
Leroy ja tema mansion...
Moe esimene öö suurte voodis:--DTa sai Jules'i vana voodi endale.
Nad on niiiii nunnud...nagu tõsiselt!
Mary: Kas meil neid torbiku mütse on veel? i mean varsti tuleb ju Helle sünnipäev!
Ron: Peaks olema vist...keldris kuskil
Helle: Meil on kelder?
teil on kelder?
Pühapäev tähendab palju väljas olemist..
ja Mary jaoks maja koristamist:--D(kuigi neil on palgatud koristaja)
Moe saab samuti väga hästi Leroyga läbi.
Helle viimased lapse minutid.
Nad pole seda mitte kunagi teinud...koos i mean:--D
ja ongi käes Helle sünnipäev!
(jah, alot of birthdays)
ossaraks mis kostüüm:_--D
Mida vanemaks lapsed saavad, seda rohkem on aega Maryl ja Ronil koos aega veeta.
HELLE ORANGE
Pleasure
tinkering
pisces:active, playful, nice
+grey hair, hard worker/-hats
LTW: become celebrity chef
give them hell
siuksed ärimehed meil:_--D
ossavana Mary:---D good job!:-D
Helle isegi suudab endale sõpru leida...
Helle: no ofc, eriti veel sellise badass kostüümiga..
Kui issi koju jõudis jooksis Moe teda kohe kallistama..ma armastan kui lapsed seda teevad:3
Helle tahab Leroy'ga sõpradeks saada so ta veedab temaga päris palju aega.
Moe: JOU RAFFFFFAS ma sain viiiiiie;------D
good boy!
LUMIIIIIII♥
aga see sulas kohe ära:--( miks mul kunagi talvega ei vea:---S
ja ma suutsin seda! Ron on täitnud oma lifetime wish'i! JEEE:----D
tšekake nüüd...tööle minnakse kollase sportautoga ja koju tullakse limusiinidega:--D see on alles õige elu!
Ja lõpuks on aeg Leroy'l vanaks saada...
Ta näeb jumala cute välja:--D
Palju õnne Leroy!
Maryl oli öösel igav so ta otsustas panna natuke tomateid aeda kasvama...kevad on ju selleks õige aeg..
Lapsed on koolis ja õues on soe kevade õhk..
nad pole ammu saanud niimoodi koos olla..
ja juba ongi käes ka Moe teismeliseks saamine:--D
MOE ORANGE 
Romance/Knowledge
tinkering
pisces:playful, active, nice
+makeup, hats/-underwear
Ja õhtul läks kohe ka takso kolledžisse
Pärast näeme;--D
FINALLLY on maja ainult nende kahe päralt:_--D
Peaasi, et maja alles jäeks!




AND NOW LADIES AND GENTELMEN!







See on ühikas, kus pärija veedab oma ülikooli aastad....
aga kes on pärija`?
SEE ON TEIE OTSUSTADA!

ma mõtlesin kaua ja otsustasin, et tahan jätkata kindlasti tüdrukuga..lihtsalt kummaga nüüd? mõelge korralikult ja vastake mis teile ausalt meeldib!:--)
NB! hääletada on aega 4 päeva!



1 comment: