12/28/11

ORANGE2.5

 
 Olivia: fuhh mis riided, ma helistan käbe taksosse & shoppping time inimesed!
 takso tuli kiiresti ja kõik hüppasid peale;--D
 Jules&Moe: ARVUTIMÄNGUUD! HELL YEAH!
poisid...
 Helle&Olivia: KIIIRESTI NORMAALSEID RIIDEID!
tüdrukud...oh jumal
 Olivia ja Helle vedasid lõpuks ka poisid riideid proovima..kahjuks ei leidnud nad endale midagi..
 Tüdrukud aga küll...päris korralik summa kulus riietele...
 witches
 Olivia: HOLY FUCK! get out of the way!
 kolledž... :D
 Esimene päev pole isegi lõunani jõudnud & juba Helle võrgutab mehi:--D
 Olivia: vähemalt on siin 24/7 tasuta toit ees..
teate ikka, et põhieesmärk on siin õppimine, eks?:D
tublid latsed!
Helle&Moe õpivad KUNSTI
Olivia õpib NÄITLEMIST
Jules õpib FÜÜSIKAT
 ja ega ma palju siin ei kirjutagi...tavaline kolledži värk;-D
 Moe: make him stop! make him stop!
need lapsed siin küll ellu ei jää...vbla ainult helle...ja olivia...
Olivia võtab tegelikult õppimist väga tõsiselt! teda huvitab näitlemine ja ta tahab tulevikus minna kuskile kaugele ja saada kuulsaks...kui ta juhuslikult pärijaks ei saa..
 SMUSTLE f yea
 Ja Helle nakatas oma smustle palavikuga ka kõiki teisi:--D
 ja asi on vist ametlik...Helle&Adrian
(ma peaks vist mainima, et aeg liigub sitaks kiiresti selles osas:--D sest ma ei viitsinud kogu aeg klõpsutada sry)
 good job!
 Olivia? oht on möödas!
 tubli helle!
 Helle first kiss:3
ja siin sain ma teada hääletuse tulemused, et Helle on winner:---D fyea!
 EKSAAM
okei juba kolmas vist:-D
 natuke rõve ei ole?:D
 päris norm....
 so Moe võttis ohjad enda kätte ja vaaritas kokku megahea spageti roa:D
 ja samal ajal...nad on lahutamatud...
 holy shit...helle hoia temast parem eemale:--D
 holy shit the cow too...
 fyea ma ostsin neile selle ägeda asja:--D see on absoluutselt igas kolledžis ALATI!:--D
 Moe on ka kohe rõõmsam:-D
 fuck you!
 elu oli enne nii normaalne ja vaikne....agh
Helle: fyea me likes
 Olivia rahustas enne eksamile minekut oma närve natuke..
 ja siis läks pesu väel tantsima:------D WTF
 tublid latsed meil;--D
 Helle: Olivia...mul on vaja rääkida sinuga...vaata ma olen Adrianiga koos eks...
Olivia: mhm..
Helle: aga...ma....mh..see..see pole nagu see õige tunne....mdea, ta on normaalne ja ta meeldib mulle, aga midagi on nagu puudu..
Olivia: thank god helle! ta ei sobi sulle üldse! ta on mingi retarded:--Dsry
Helle: ei olee! mh aga ma ei mõtle nagu selles mõttes.. ahh suva ma ei tea ma peksan segast lihtsalt...
 Helle: tänks ikkagi et sa mu ära kuulasid
Olivia: ofc õde
 jules vist ainult elakski selle asja otsas:--D
 awww Moe first kiss...
 eksamid,eksamid..
 Helle ja Moe saavad väga hästi läbi..nooremad lapsed ju ikkagi:--)
 Enamus ajast kokkavad siin nemad neljakesi..:--D
 goood job jules...hästi paned mees
 Moe: OUUU TE KUSKIL MUJAL EI VIITSI KAKELDA, MA PEAN ÕPPIMA!
 ja juba ongi käes viimane aasta:'(
viimasel aastal on pingeid palju...vahest ei jõua isegi voodisse magama..
 ja õppida on ka rängalt..
 fuck yea:--D
 spetsiaalselt hellele rooosa molbert:--D
 vahepeal peab lõõgastuma ka..
 SCHOOOL IS OVER!
 väike party
ja koju minek....(kui te tahate nende nägusid tahate näha, tsekake family treed)

****
sry, et vähe teksti & vähe pilte, aga ma ei viitsind väga palju pildistada:--Dloodan, et meeldis siiski;--D

No comments:

Post a Comment