8/15/12

lc orange 3.7

alustame seda osa aideniga. voodi peal hüppamas. fun fun
oh lord need kummitused...agh neid on i g a l p o o l & k o g u a e g
beauty sleep
cleep. nunnu. meenutab mulle semi:3
fuck off mary
mary: never
aiden: AAGGHH WTF
harju sellega, aiden..
söö nüüd ruttu rutttu muidu jääd ilma ka veel
helle: päriselt? meil saab toit otsa *surub veel rohkem toitu suhu*
facepalm
varahommikune töö. palju õnne, cloud
random-gay: tere, toby ma tahaksin sin...oo millised ilusad kardinad
toby: tere, j...what?
random-gay: tohib küsida kust te need saanud olete? mul naine tahab just selliseid
toby: wtf man 
ma ehitasin mänguväljakut suuremaks. aiden funnib seal
aiden: tsau issi, kuidas tööl läks?
cloud: tsau, hästi aiden
liiga armas:3
ma pöörasin sekundiks pea ning kui ma uuesti vaatasin, ehmatasin ma end peaaegu surnuks. ma juba mõtlesin, et aiden & cloud läksid kaklema o_O
aiden: *madruse häälel* õhk on puhas söör toby
toby: *istub ns*
see nägu tähendab vaid ühte! babiesbabiesbabies
~~(*)BITCH I'M FABULOUS(*)~~
tobyl & angiel läheb väga hästi. nad on nunnud koos. first kissi ei ole veel olnud, aga selle vea me parandame varsti
mom & dad
love is all you need
uskuge või mitte, aga ta kavatseb selle üksinda ära süüa
toby: kuule, me võiks mingi aeg kuskile välja ka minna ju? 
angie: ohdeargod
jesus jälle sina siin
carina: *pokerface*
ta seisis seal 2 tundi lihtsalt niisama. creeper
aiden on cool;) ma armastan teda
mommy & daddy moments
aiden: kuna beebi meie juurde tuleb?
helle: varsti, varsti
aiden: nii lahe, ma tahan teda näha juba!
aww:3
laly: oh my god. see on täheke!
~win~
oh hell no. jälle hakkab pihta see sitt
mida hekki!? hellel on päriselt aega tegeleda millegi muuga, kui endaga o_O
fooooooooooooooooooooooooooooooooood
yay pisike beebi tulebki juba
võite kolm korda arvata, kas sündis poiss või tüdruk...
little boy. luke. cute
nagu simsis kohane, esimese asjana topitakse vastsündinule lutipudel kurku
väike perepilt:3 
sorry toby: D
nagu näha, siis teda väga ei huvitagi. tema mõtetes on ainult angie
fuck yeah aiden!
toby: hot hot hot
omg toby
ja siit see tuleb. toby first kiss:3
WHAT!? FUCK OFF ANGIE!
helle: lumiii
jesss, lõpuks ometi!
wolfwolfwolf. see kord ta isegi jäi kauemaks!
laly: mida helle selle suure hullu koeraga teeb?
niisama. äkki tahab libahundiks saada?
laly: wtf eesi, ära lase!
miks?
laly: ma tunnen teda. ta on mingi haige creeper
hm..okei. aitäh hoiatamast
laly: any time eesi
aideni esimene masterpiece
väga uimas oled cloud?
cloud: ei. see on perfektne koht balleti harjutamiseks
ta on 24/7 uimas..for real
FIRST DAY OF SCHOOL MY DEAR AIDEN
aiden: fuck off
mis sõnad laps!?
aiden: sorry, aga see wonka ajab mind närvi
shut up aiden, he's cool
cloud, mine magama!
good boy. laly is so cuteee
yay, ma sain ta maast lahti. ma teadsin, et willy wonka aitab
toby, miks koolis ei ole!? ;o
toby: ma ei pea enam käima
mis mõttes ei pea käima? marss kooli
toby: buss läks ära juba, ma ei saa enam
nii lihtsalt sa ei pääse..milleks autod leiutati?
MUHAHAHAHAAHAHAHAHAHhaahhahahahahhahahahAHHha
ignoreerime luke'i taustal & seda, et toby sööb halvaks läinud toitu. tavaline päev orange familys
hahahahha edu sulle koolis toby: D
wtf. siis kui on suvi, kevad, sügis ja mul on sind päriselt vaja, siis sa ei tule. ja kui on talv, siis on vaja iga päev  kohal käia:@
oh, who's that?
rei givner: D
helle? miks sa mölised telefoniga, kui su laps on põrandal, haiseb ja nutab?
helle: no ma ei jõua ka ju kõike
wtf helle
luke: mmmmMMMMmmm milk
e s i m e s t korda elus oleksin ma saanud simist pildi nii, et ta lased uksekella. ofc arvas toby, et hullult lahe on see ära rikkuda
aga nad on ikkagi koos armsad
first kiss:3
toby: ma armastan sind
angie: mina sind ka
teen love
ka vanemad tahavad vahel koos olla
~true love~
love love love
wow. ma päriselt ka jõudsin lastega lumememme teha:3
vennad alustasid koos
ning hiljem liitus nendega ka angie
evil again
aiden: i like it!
ofc you do
perfektne talvepäev
awwiez
peale külma väljaskäiku käisid kõik soojas vannis
jou myrrine. sind pole küll ammu näinud..
moar babies? yes please
sorry luke, emmel & issil on veits tegemist praegu
luke: mis saab m i n u s t tähtsam olla!?
uus beebi
luke: wtf man, ma alles sündisin!
get used to it
laly
kas vabandad nüüd issile & emmele?
luke: ma kaalun seda asja veel
milleks süüa kassitoitu, kui on võimalus süüa delikatesse otse põrandalt?
laly: *lakub elegantselt käppa* kuidas on cleep?
cleep: *ajab toitu suust sisse* perfect!
winter morning
miks ma üldse vaevun sind toitu tegema panema, kui sa nii kui nii selle põhja kõrvetad?
cloud: sa küsid minu käest?
no, miks sa ei võiks ükskordki teha normaalselt süüa?
cloud: sest ma ei oska!!
õpi siis please
helle: iuuu mis kardinad!? ma hakkan oksele kohe
wtf helle? sul pole ennem nendega probleemi olnud?
helle: nüüd on!
HOLY SHIT. MINGE PERSE
mul on nii kahju helle:'(
helle: need kardinad tuleb välja vahetada! *nutab*
selline on elu orange peres: isegi koristaja peab viimse kui sekundini majas koristama
cloud, tõesti, mida sa uimerdad koguaeg?: D
toby on kuidagi väga vaikseks jäänud. ta suhtleb kassidega palju rohkem & õpib palju rohkem. ta hakkab juba täiskasvanuks saama;o
all day. all night. smustle party!
ärge arvake, et ma olen muidu need kassid unarusse jätnud. ei ei.
mis halvasti, see uuesti
tubli, toby;)
helle: mul on nii paha olla. kas ma olen rase jälle? ma pean oksendama minema
maid: HELLE DON'T YOU DARE! MA JUST CLEANISIN SEDA POTTI MINGI TUND AEGA!!!
helle: sorry man *oksendab poti täis*
maid: fuck this shit, i quit
haha unista edasi: D
see on lihtsalt nii armas. isa & poeg teevad lõunauinakut.
tegelikult magavad nad päeval sellepärast, et öösel on seda võimatu teha. ghosts all over the placeee
oh my god juba sünnipäev? :3
aww. toddler luke
toby haarab asjad enda kätte. gosh sinust võib isegi asja saada, toby!
tubli, helle! oksenda pott täis. las koristaja piinleb MUHAHAHAHAHAHAHAH
parenting fun
veel üks beebi tulekul:3
aiden you so cute
helle: tsauuu!
wait what? sa räägid minuga?
helle: TRA KAO EEST ÄRA EESI! tsauu toby! ma armastan sind! näeme varsti!
mis toimub?
helle: eesi, ära maga koguaeg
wtf?
toby: okei, näeme kolledžis eesi
oooooooh...nüüd ma saan aru. dvjks, toby. kohtume kolledžis *evil laugh*
toby: omg mis retarded vend
noooooouuuu:'(
aiden on nüüd majas suur vend:)
luke jaoks on toit esmatähtis. oled sündinud õigesse perre! congrats
wtf mida nime? marcus dafuq. norm eesi
aiden passed out in the yard la la lalalaaa and so on
please aiden get your ass up & mine tee oma kodutöid. pleaseeee
aiden: tra ma tahan magada!
ema
helle, sa lubad lukel süüa kassitoitu?
helle: why not?
sest see pole vist eriti kasulik?
helle: ofc on
O_o
god damn
aiden!? sa p e a d kodutöid tegema! sul on neid umbes kolm tükki!;o
~pop~
HOLY. MOTHER. OF. GOD. kas ma näen õigesti!? kas see on cloud? kes ei kõrvetanud pannkooke põhja? jah. see on. ma olen sõnatu..lihtsalt sõnatu
luke: weeeeeeeeeeee
aiden: MA TAHAN FUCKING MAGADA!!
kuule mees, võta on sitt nüüd kokku, mine tee kodutöö RUTTU ära & KOBI KOOLI, SEST MUIDU KÕIK LAPSED LENDAVAD SIIT SOCIAL WORKERI JUURDE!
aiden: TRA MA EI SUUDA!
sa P E A D !
tal on n e l i tegemata kodutööd + tema needsid on koguaeg nullis + tema hinne koolis on D + ta suutis hetkel veel koolibussist ka maha jääda :@
õnneks meenus mulle, et autoga saab ka lapsi kooli viia. vaatamata helle vajadustele, sundisin ma tal aidenit sõidutama...
mis välja selleni, et aiden e i tulnudki autosse & helle istus seal NELI TUNDI! vajadused NULLIS! 
KUNAGI lõpuks otsustas ta autost lahkuda & kusele minna..agh
EI. OLE. VÕIMALIK.
HELLE, KUI SA SURED, SIIS MA...AGHHHHASFJDSÖLGJSÖDGJÖGJÖJ
OH HELL NO
cloud, kui sa seda ära ei tee then consider yourself dead..
cloud: PALUN! MA ANUN TEID KALLIS GRIM REAPER. MA ARMASTAN HELLET & MEIE TULEVAST LAST TEMA KÕHUS!
grim reaper: agh damn. jälle see sama jama. ma ei viitsi enam, tõuse püsti
cloud: PALUN! anna mulle palun üks võimalus!
pleasepleaseplease
grim reaper: agh ma ei viitsi jamada selle asjaga
grim reaper, kuula nüüd. SA FUCKING ANNAD TALLE SELLE VÕIMALUSE või ma pean sellest sinu bossile teatama!
grim reaper: holy shit. okei, eesi..cloud. üks võimalus...
cloud: I FUCKING DID IT
YOU FUCKING DID IT i love you
helle: tänks hun, et mu päästsid surmast
cloud: any time
sel ööl jätkus aega isegi luke kõndima õpetamiseks ;o
cloud: tule siia luke, sa suudad seda!
luke: põgene! põgene vannituppa!
wtf man
jesss aiden. tublii!
mis sulle jälle ei meeldi nüüd?
holyshit
miks see iga kord mul tuleb? okei, tal oli hunger nullis...ja energy nullis..aga ikkagi
head-ööd
rääkimine talle ei meeldi..vähemalt vähem, kui kõndimine
cloud: ma olen su üle nii õnnelik, et sul lõpuks ometi koolis paremini läheb!:)
aiden: aitäh issi! mina olen ka:)
O_o 
kas ma näen õigesti!? aiden, sa oled parim laps maailmas!
yay lõpuks:)
hahahahahahahaha
pisike POISS bob
ma ei hakka parem kommenteerima: D
ja sekund peale sünnitust arvas helle, et kõige õigem oleks tööle joosta. tubli tubli
rainy day outside. minu lemmik:3
pisike tubade vahetus: aiden sai toby toa endale, luke kolis ülesse aideni tuppa, kus ma vahetasin suure voodi hälli vastu ning vastsündinu bob sai luke koha emme ja issi toas
ta teeb isegi vabatahtlikult kodutöid..ma olen sõnatu
juba sünnipäev;o aeg lendab!
AIDEN ORANGE
fortune/popularity
+underwear; unemployed / -red hair
 helle: oh no. keegi olematu vaatas mu päevikut!
ruttu peida see ära! facepalm
 shopping!
 myrrine: mul on kõht 24/7 tühi!
wtf sa oled kummitus myrrine..
aiden: must get money
 luke oskab üksinda potil käia:3 
ta meenutab mulle hetkel väga aidenit. ainult, et tema saab rahus pissida. mitte, et tal tekiks sellega seoses lapsepõlve trauma. poor aiden
 daddy & son
 ta näeb lahe välja
 juba kasvab luke childiks:( nii ruttu
 aiden: go luke, go luke
helle: yay palju õnne!
palju õnne, luke!
 cute:3
luke: i want dat' CAKE CAKE CAKE CAKE...
 sellistel hetkedel mõistavad nad kui vedanud neil selle perega on:3
 fyea aiden. love you forever
 awww. luke pärast pisikest muutust:3
+forever cute lo
 meie pere pesamuna bob
 nad eelistavad ikka veel seda solki oma kassitoidule..
 helle skill
 sorry mehed, aga ta hakkas v ä g a vanaks jääma: D again
 cloud: AIDEN! MINE ÄRA! SEE ON TALUMATU. EESI MAKE HIM STOP
aiden: MIDA!?
poor aiden: D
 ma ei hakka parem midagi ütlema...kiidan cloud...tubli
 cloud: ma lihtsalt imbun siit ära, et see tuletõrjuja mind ära ei tunneks...
true. ta on siin korra juba käinud..
 A+
FUCK YEAH AIDEN!
 aiden on endale tüdrukust sõbra leidnud urr
aiden: su silmad on nii ilusad & sinu hääl on kui muusika mu kõrvadele
deirdre: *sulab*
täielik naistemees: D
 deirdre ei näe tegelikult nii alien välja: D
õhtused multikad enne magamaminekut. ainult täna on üks erinevus..
 sünnipäev. again. bob juba kasvab!
 oh. my. lord. 
aiden..sulle tekkis kõrvale just kõva konkurent!
aiden & bob 
cuteness overload

No comments:

Post a Comment