7/18/12

lc orange 3.6

wow küll ma olen ikka kiire! aga valmistuge: 150.jpg
 alustame seda osa balletiga...jah
 nende elupäevad on loetud ning nad võtavad sellest viimast. varsti peab üks neist minema..:(
 helle arvas, et tal on uusi riideid vaja
 see oli küll kiire käik. tavaliselt jääd sa ju mölisema teistega?
helle: nojah, täna ei olnud kedagi normaalset
ok
 mary? sa saad suudlemisest endale selle valge asjanduse ümber? dafuq
 ron on ja jääb 'da boss'ks
 ja mary jääb klaveripro'ks.
 mäletate kassi? flow'd? cutecute
 oh ja lapsukest? mina ei mäletanud, kui ma mängu läksin;o poiss aiden btw
 cloud..teeb õhtusööki..miks?
cloud: mis on?
midagi..lihtsalt sinul on 1 cooking point ja teistel kõikidel on 5+
cloud: no ja siis?
um..
i give up
 ma lihtsalt armastan neid! 
kahjuks mitte rohkem, kui rupertit&myrrine. neid ei saa keegi beatida
 ron: aghh random-lady shut uuup!
mary: ron make her stup
random-lady: aagghhhhh ron lõpetaa!
helle: dafuq
mis toimub? kes kelle ära tappis?
 dafuq
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
MARY!? EIEIEIEIEIEEIEIEIEI 
 grim reaper: dvjks. kuna ma tunnen rupertit hästi, siis mul on sulle eripakkumine, mary. sa saad selle joogi & palju mehi
mary: aga ma armastan ron'i!
grim reaper: mm...okei. saad selle joogi + võid pärast ise midagi veel valida
mary: okei! ma valiksin surematuse
grim reaper: agh. see ei vii kuhugi. mary..tule minuga kaasa ja ma räägin sulle pärast pikemalt
 mary: teeme nii. tsau orange legacy, tsau eesi!
wow...keegi tõesti käitus minuga ilusti:') ma armastan sind mary! näeme kunagi!
 helle võtab seda päris raskelt:(
 cloud: helle, kõik saab korda:) ma olen sulle toeks
helle: aitäh, cloud. ma armastan sind:)
aww:3 true love
 ka ron'le pole see lihtne, kuid ta teab, et lapsed ja lapselapsed on talle toeks
 cloud võttis mõneks ajaks asjad üle
 helle ja ron said väikese puhkuse
-----------------------------------
ja kuna mul lihtsalt o l i  v a j a muutust, siis ma sisustasin nende maja uuesti. sorry, et selles põlvkonnas nii palju muutusi on!
 uuendatud maja. ma lisasin neile pisikese garaaž/party room'i ka
 garaaž/party room. seal on ka saun
 aed
 II korrus
 I korrus
 II korrus
panin lihtsalt, et teil tekiks parem ettekujutus
 AND SHE'S BACK!
helle: you bet your sweet ass i am
 helle: sorry aiden, et sa tundide viisi üksinda põrandal lamasid.
HELLE!? kui sa niimoodi käituma hakkad, siis ma muudan kõik tagasi!
helle: mhh..ma ei saanud ju! ma värvisin juukseid. ja need pikendused. ohgod
ma olen sind hoiatanud!
helle: shutup ma armastan oma lapsi!
selles ma ei kahtlegi
 toby näeb päris badass välja
 ron on mary kire üle võtnud
 helle: tubli poiss, aiden
flow. magab. koguaeg 
 lõpuks mõistsin ma, et ta ei pea enam tööl käima!
 finally meenus kellelegi lo
 lo: not again
 ;o cloud?
 cloud: wooo vaadake mind! ma sain kõrgendust!
um..cloud? mul on kahju seda sulle öelda, aga tegelikult sind alandati tööl
 cloud: mida!? päriselt?
jah. sorry
 aga helle on platsis, et olukord ära parandada
 ma ei tea kuhu toby oma kodutööd peidab, seega ta tšillib arvutis
lol ma praegu näen, et see on tal laua peal *headdesk*
 see. on. asi. mida. ma. kõige. rohkem. vihkan.
aw
ma avastasin, et ka flow hakkab vanaks jääma:( tal ei ole enam väga kaua elada jäänud 
ja kuna ka helle hakkab vaikselt vanaks jääma, siis ma mõtlesin, et oleks õige aeg talle seda rohelist solki sisse joota, mis ron'st & mary'st järgi on jäänud.  
 f u c k . tark nagu ma olen, ei vaadanud ma tema apiration meter'it. 
stupid.stupid.stupid.
 cloud: kes on väike lennuk? sina väike aiden:3
 flow lemmik on hiir. see on vist viies: D
 ;o
miks ma ei teadnud, et aiden'il on sünnipäev? sorry man
 aga ta on nunnu:3 natuke kandiline, aga nunnu
 leroy;o
 ta on selles peaaegu sama pro, kui mary. isegi flow laulab kaasa
 aww. ta teeb seda kogu aeg. sirutab ja mängib oma sabaga ja..ja..ja nii edasi
 aiden, kas sulle meeldib karu?
aiden: ja. ta on kõige nunnum. ainult, et vahepeal viivad emme ja issi teda igale poole ära ning ma ei leia teda siis enam ülesse.
damn you parents. no seda minagi aiden. ma üritan selle vastu midagi teha!
aiden: aitäh, eesi
omg..ma olen vist lahkemaks muutunud? miks kõik minuga järsku hästi käituvad:3
 lol aiden, mida ma ütlesin halvaks läinud pudeli kohta?
aiden: et see on rõve pask
um..need 2 viimast sõna võid mälust kustutada..või vähemalt ära neid emmele maini..
 helle: no, aiden. kas teed poti peal häda ära ilusti?
aiden: pasandan poti täis
helle: MIDA!? EESI KURAT, MIDA SA ÕPETAD VÄIKSESTELE LASTELE
MINA POLE ÕPETANUD!!
helle: seda me veel vaatame. aiden, see on halb sõna! sa ei tohi nii rääkida!
aiden: jah, ema
cloud: *pokerface*
 helle: aiden läks just magama. mis sa arvad, kui veedaks tänase päeva kahekesi?
cloud: kõlab hästi, aga mul on töö täna
helle: pole probleemi, mul on üks nipp kuidas töölt puududa
 cloud: lol, see töötab
valetad bossile, et oled haige? vana nipp cloud
cloud: vana, aga hea;)
 cloud oli lausa nii heas tujus, et serveeris maailma parimaid röstsaiu. tubli!
 isegi ron tuli sööma! wow, siis pidi küll hea söök olema;D
ron: on alles hea toit täna, eks helle
helle: yep. issi, kas sa saaksid aideni järele vaadata natuke?
ron: muidu tütreke. siis ma saangi aideniga natuke meeste juttu ajada
helle: aitäh, isa
:3
 helle&cloud'i päev võis alata
 aiden on juba suur, seega lapsi on ruttu juurde vaja!
 btw ma avastasin, et nad pole abielus;o
 seega selle vea pidin ma parandama. 
romantilised pulmad:3
wedding spam
 husband&wife
 ma üritasin neile teha romantilist olemist hot tub'is, aga neil oli liiga palju hädaldamist söögi, kuse ja magamise järgi. nice
 toby: n ü ü d oled sa küll üks sexbomb
toby..sa jäid natuke hiljaks, su ema & kasuisa abiellusid juba tund aega tagasi
toby: what? aga ma ostsin lausa selle cooli ülikonna endale
kahju..äkki sa pigistad selle selga enda pulmas?
toby: oh ja! hea mõte eesi!
 cloud läks magama ja helle tegi burkse
 helle: MMMMmmMmmmmmmMMMMMMmm
 cuteness overload
 headdesk. literally
 helle ei olnud peale söömist enam üldse näljane ega unine. seega perfektne aeg aidenile kõndimine selgeks õpetada
 helle: tule siia, sa suudad seda
um..aiden, vale pool veits
aiden: dafuq ma ei saa aru enam midagi
 l õ p u k s sai aiden oma esimesed sammud tehtud:3
helle: emme on su üle nii uhke!
 vähemalt said nad öösel armsalt koos magada..kuni aidenil oli vaja potile jälle minna
 sapphire demure legacy potty-training-faces olid nii nunnud, et seekord otsustasin ka mina neid jäädvustada
 cloud: so. hungry.
piim täidab kõhtu hästi, eks?
cloud: muidugi
 tavaline pereelu. nad on lahutamatud
 ron'i potty-training face. nunnu: D
 dafuq
igatahes nad said oma "mesinädalatega" alustada järgmisel päeval
 minu eesmärk on: BABIES BABIES BABIES
 edasi liikusid nad voodisse
4 try for babie't ja nad ikka ei jäänud rasedaks:(
 ron'i viimane masterpiece! 
 ;o
ei ole võimalik!!
 f i n a l l y. toby sebib party pal'e endale
 grim reaper: nagu sa tead, su naine on juba taevas & tänu rupertile saate te seal endale megahypersuper hea olemise
ron: noooooooooooooooo kas ma saan ka selle joogi, mis mary'gi sai?
 grim reaper: ofc
ron: dvjks, no problemo siis
bye ron! i will always love you and mary♥
 omfg. aideni lapsepõlve trauma. ta ei oska potilt isegi maha tulla!;o
aiden: dafuq just happened
su vana-vanaisa suri
aiden: ;o
i know. sorry
 ma pidin surnuaeda suuremaks ehitama:'(
 helle'le jõudis see natuke hiljem kohale..ta armastas oma isa väga!
 aiden ei saanud täna rahulikult magada. ausalt öledes, ma ei imesta väga
 kohe, kui toidu kätte sai siis....
~(*)~~happy child~~(*)~
kohe, kui cloud teda õpetama hakkas, tuli esimene sõna. nii tubli! 
 awww hellle:3 potty-training face
 helle: kes on nunnu kiisuke? sina oled flow, jah sina oled
flow: meow-meow-meow
 aiden kõnnib:3 eirame seda, et ta näeb välja natuke drunk. +tagaplaanil asuvad emme ja issi actionisse
aiden: wut?
nunnu oled
 uskuge või mitte, aga lapsuke on teel:3
 ma ei hakka selgitama: D saate aru küll.
mul on k õ i k i d e s t nüüd potty face olemas 
no lifer
 okei..proovime uuesti
 FYEA
 helle: ma olen nii õnnelik, et ma saan juba oma kolmanda lapse:3
mina kaaa
 aiden you so adorable
 cloud: head-ööd pisike
aiden: head-ööd issi
 omfg. aiden on esimene laps, kes ise t a h t i s õppida seda laulu
 ;o mis nüüüd!?
cloud: eesi, mis toimub? ma ei taha, mulle ei meeldi see mees
mulle ka mitte, cloud!
NOOOOOOO FLOW!!!! 
 R.I.P flow sa jääd meile igaveseks meelde:'((
ma ei suuda, nii palju surmasi selles osas:'''((((
 mulle see ei meeldi:(
 helle: mul kõhus keerab
ära oksenda siia, please
helle: mkm...valus on ka natuke
 helle: AAGGHHHHH NIII VALUS ON EESI!!
ohno ära kaota oma last, pleaseeee! ma ei ela seda üle!
 thankgod! 
 wow, toby. sebid tüdrukuid jah?
toby: jäta rahule, eesi!
fine. tülis.
toby: aaaggghhhh eeesi kurat ära tõmble kogu aeg!!!
omg sorry toby. teismelised.
 kuna kõik olid väga kurvad flow lahkumise pärast-eriti helle-siis viisin ma ta loomapoodi.
 äkki läheb tuju paremaks?
 okei..kasside vaatamisest kujuned välja kassi ost. lol
helle: sa oled nii nunnu:3
cleep on nimeks
 ma ei lihtsalt ei suutnud teda sinna jätta: D 
laly tema nimeks:3 
nad on n i i i nunnud
 helle kohtas paari vana tuttavat
 peale seda tahtis helle ruttu koju kimada, et kassikesi ka teistele näidata:3
 angie: toby on nii hot. ma ei julge talle lähemale minna. tead mis? ma lihtsalt jään siia ukse sisse
smart idea
angie: shut up! kui ta mind märkab, siis  ma olen screwed
miks?
angie: sest ma ei meeldi talle, ma olen liiga kole:'(
jesus
 toby: sul on nii ilusad silmad:3
angie: aitääh toby:3
näed?
 angie: ma näitan sulle ühte lahedat trikki, toby
 toby: pole hullu, et sa feilisid. sa oled ikkagi väga armas
angie: oh, toby. sina ka!
omg
little ~pop~
ma lihtsalt a r m a s t a n , et selle kampsuniga on beebi kõht:3 
love is all ya need 
 nad on tegelikult päris armsad koos
 ema helle
 ja juba ongi käes aideni sünnipäev!
 cloud: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
 aww: D
palju õnne aiden!
 wow, päris huvitav. hea algatus moustache'iks;) ta on täitsa nunnu
ja siit me lõpetamegi selle osa. loodan, et meeldis & sorry, et nii pikad vahed on kogu aeg vahel!

No comments:

Post a Comment