6/10/12

the orange legacy 3.5

ORANGE FAMILY IS FINALLY BACK!:)
eelmises osas:
helle muutis oma välimust, ta kohtus oma minu unistuste mehega, uus maja sai valmis:),  ja mary kätes oli helle elu...



mary:FFFFYYYYYEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I DID IT! EESI I DID IT
MINE PEKKI MARY MA ARMASTAN SIND ELU LÕPUNIII!!!
fyea;b hea töö mary
helle:fyea ma olen elus jälle
esimese asjana käskisin ma hellel sööma minna!
ning peale söömist ka kohe magama. helle, sa pead nüüd ilusti välja puhkama!:)
cloud ja toby saavad ka päris hästi läbi:) nii tore
nighty night
asdffghjeör THE WOLF, hellle rutttuuuuu siiiiiaa!!!!
so coool:D
kahjuks läks ta suht kohe minema:(  aga küll ma teda veel näen;D
Lo eest hoolitsetakse ka. ta on esimene pisike loom, kes mul simsi ajaloos on nii kaua elus olnud:D vist
helle on oma surmast juba täielikult paranenud:D
te olete nii armsad koos:3
helle: cloud on ja nii armas:3
he is
ja väga abivalmis ka:3
;o kaks hauda on kadunud. not again:'(
awz:3
appikene, see perekond on niiiii nunnu:3 ma ei suuda:D
lo: eesi, sa ei kujuta ette ka mida ma praegu tundma pean
shut up! sa rikud nunnu hetke ära
lo: fine siis! miks mina pean alati piinlema?!
sa ei pea ju!
lo: pean juu!
helle: JÄÄGE VAIT
hakkas minu tülist lo'ga paha? sorry helle tõesti!
helle: mkm..-oksendab-
on väga hull olla?
helle: ei, ei. nüüd juba parem:)
oh, tore:)
tööle minek..noh, võib öelda, et hellel pole tööl käimisega just k õ i g e paremad lood:D
helle: vähemalt meeldin ma oma bossile..
nojah, palk on hea ning nagu näha on helle ka kõrgendust saanud;D
miks sa üldse ei kokka?
helle: kokkan ju! sa kunagi ei pildista mind siis!
ooooops
ok:D ruperti haud on tagasiiiiiii
ta on nii armas:3 ükskõik mida ta ka ei tee..
on mõnus?
cloud: yes
goood(y)
lõunasöögi tegi täna ron, kuna helle on tööl
ron: lo, tule siia!
lo: SÜÜÜÜÜAA SAAAB!!!???
ei
lo: damn
aga tee ron'ile seda hea meelt ja lase tal ennast nätsutada natukene:)
lo: fine
ron: no tere lo :)
cloud: kuule, pilviseks kisub..ma lähen ära tuppa:)
ron: okei
cloud tunneb ennast nagu kodus-käis duši all ära ja läheb nüüd oma koju:)
cloud: bye eesi:)
aww sa oled nii armas cloud:) bye bye
kui helle koju jõudis vajus ta kohe voodisse.. ta on viimasel ajal väga väsinud olnud..
toby'l läheb ka väga hästi;D
teed tutvusi jah?
toby: no ikka jah;D
good boy:D
vaene lo:D
;o nii palju kodutööd tegemata?
toby: no jaaaa, see kool on niii raske!
oh i know..
ASDFGHJWjäglekrjg    BABY!?!?!? AWWWWWWW:3:3:3
helle: tšau kallis, vabandust, et ma nii hilja helistan, aga me saame lapse!:)
cloud: tõesti!? ma tulen kohe sinu juurde!:)
appi kui armas! helle, kas sa teadsid juba ammu, et oled rase?
helle: mkm
oh god, isegi mina ei teadnud, et sa rase oled:D
helle: teree:)
ilma pikemagi mõtlemiseta otsustasid nad kokku kolida:) beebi ju tulemas ja neid ei hoia mitte midagi tagasi:) ma olen so in love nendesse kahte:3
cloud: kas sa said alles täna teada, et oled rase?
helle: mhm, ma helistasin kohe sulle, kui teada sain:)
pilt majast ka, pole ammu pannud:)
leroy haud on ka tagasi SCORE
cloud ei taha hellele kokkamises alla jääda, seega vaatas ta üle mõned retseptid
helle sööb t o h u t u l t palju! nagu tõsiselt, isegi rohkem, kui mary!
helle: ei sööö!
usu mind..sööd:D
kuna laps on tulekul, tahtis cloud asja ametlikuks teha..või noh, peaaegu ametlikuks
engagement spam:
AND AAAAAAAAAAIIIIIAAAAAAAAA VILLLLLLLLLOOOOOLVEIS LAAAAAV JUUUUUUUUU
laupäeva hommik-no schooool!
täna tegi süüa cloud
helle hoolitses samal ajal oma taimede eest-juba teine laar! ja mitte ükski pole ära kärvanud! (ptui, ptui, ptui)
ja kuna cloudil ja tobyl olid kõhud nii tühjad, et ei suutnud hellet ära oodata, siis pidi helle pärast üksinda sööma..
sa oled natuke creepy...
lo: FOOOOOOOOOOODDDDDDDDD!!
lo: agh not again!
lo, see ei ole ju nii hull!:D
lo: THIS FAMILY IS KILLING MEE!!
mul on sust nii kahju...tõesti
väike beebikõht, kihlasõrmus ja klaver<3  
;o
toby, sa pead õppima! ma ei taha sinust ilma jääda!
toby: who cares, ma ei viitsi selle kooliga jännata
helle ja carina geenid hakkavad juba välja lööma:D
jap, mary katherine käib ikka veel tööl:D tegelt ma ei sunni teda-mary, kui sa tahad sa võid pensionile jääda
mary: ma ei taha...tööl on lõbus
ofc, sa oled boss ju:D
nii mõnus..miks mul basseini ei ole kodus:D
WOW palju sul on neid seal!?
helle: ainult üks
oled kindel!?
helle: jap, suht kindel
okei, nüüd ma usun sind..
cloud: pisike, sa oled juba nii suureks kasvanud:)
helle: on ja..ja ta liigutab juba ennast päris palju
klaverimäng jääb alatiseks maryle...ta on 'da boss selles
kana
peaaegu sain terve pere sööma:D so close
ron: nii rõõmus on vaadata teid, ja sind, helle:) juba teine laps tulekul, me emaga oleme väga õnnelikud:)
helle: aitäh isa:)
ron: kas te teate ka juba, mis soost lapsuke on?
cloud: ei, me otsustasime, et ei tahagi teada:) me ju oleksime kohe öelnud teile, kui teaksime:)
ron: muidugi, muidugi:)
helle jäi veel kolmandat portsu ka sööma:D
kõht on täis nüüd?
helle: ära mõnita eesi!
ma ei mõnita:D sa oled armas:)
helle teeb päeval ka uinakuid. head und
cloudi on hakanud ka ballett huvitama?
cloud: muidugi:D mulle meeldib kõik;D
ok, cool:D
tal on isegi töö olemas...lahe
vaene toby, peab piinlema koolis...varsti on su lapse aeg overrr:D
toby: jessssss
ja kui sa oled teismeline, läheb koolis p a l j u raskemaks:D
toby: noooooooooo
fuckyeah:D
SUPERPOWER:D
Lo on hakanud olukorraga juba vaikselt leppima:D
tegelt ka, see ei ole ju nii hull
tomatid on juba valmis:)
jessss:D
toby: MUL ON SÜNNIPÄEV! WOOOOHOOooooo kas keegi kuuleb? emme? vanaisa?
toby: eks ma pean siis üksinda tähistama:(
-sparkleshit-
WOW TOBY, väga hot poiss oled:D
TOBY ORANGE
Romantic/Family
sports
aries: neat, outgoing, active
+make up, unemployed/-hard worker
SMUSTLE IS BACK, LIKE SO BACK
toas muutus ainult nii palju, et toby sai endale korraliku laua, kus õppida..ja mänguasjad kadusid ka pööningule.
sleeeeeeeeeeeeep
maryle meeldib iga õhtu vannis käia. nii mõnus.
helle: eeesi?
ja?
helle: ma hakkan sünntama vist.
HOLYSHIT MIKS SA NII RAHULIK OLED!!??
helle: miks ma ei pea...
helle: ...AAAAGGGHHHHH NIII VALUUUUS, CLOUD AITA MIND!
no seda minagi!
RAHU HELLE! HINGA!
helle: KURAT TULE HINGA ISE JA SÜNNITA SIIN VOODI KÕRVAL ÜKSINDA LAPS
sa ei ole ju üksinda, cloud aitab sind!
helle: alkfaösdgjkaölsgjasg
vaeseke
aga see oli kõik seda väärt-perre sündis helle & cloudi esimene laps.
poeg Aiden Orange 
miks siin legacys on meeste ülekaal?:D
helle: tere lapsuke:)
little family
sorry toby:D
aiden sai endale ülesse oma toa
cloud: head-ööd aiden:)
öösel toideti teda päris mitu korda
ja pesti ka...ei ole kerge selle väikse beebiga:3
helle: teeme su ilusti puhtaks, aiden
on lahe? astud oma vanaisa jälgedes
toby: täiega lahe on! ma avastan uusi asju ja värki:D
äge;D
work
lo'd ei näpita enam nii palju, ma üritan talle head teha ja lasta tal rahus joosta ja möllata;D
pancakes
toby aitab hellet palju, seega saab helle tegeleda ka teiste asjadega
toby: said kõhu täis, aiden?
aiden: -sööb tobyt-
don't do it son
aiden: -sööb edasi-
oh no
OH NO
fuck you asshole
helle: kõht on täis ja hea on olla
arved, ma ei mäleta täpselt, aga ma loodan, et need ei olnud üle tuhande$ nagu eelmine kord
kuna helle ei olnud ammu majast välja saanud, saatsin ma ta loomapoodi
helle: niii lahe! eesi, võtame ka papagoi endale!
ei
helle: võtame ikka
ei
helle: eeeesiiiiiii please
ei
ma lubasin talle ühe portreepildi siis papagoiga:D tegelt on päris lahe:D
helle, ma võin isegi kaaluda papagoi soetamist meile:D hiljem
helle: JESS
helle kohtus oma vana hea sõbranna laurie'ga
NIII ARMAS:3
helle: eesi, võtame kassi!
nooo....
helle: jaaaaa pleaseee eeesi!
mmm....
i did it..ma võtsin neile kassi!:D
Flow
gemini: hyper, friendly, pigpen
awwwwwwwwwwwwwwwwww:3
helle: teree, sa oled nii nunnu:3
oled ja:)
ma ostsin Flow'le ka kaelarihma.
flow: -meow, meow, meow-
you so cute:3
fun fun fun fun
hüper kass on neil nüüd:D
issssand kui lahee:D
kui helle juba linnas oli, siis hüppas ta ka riiete poest läbi
väga palju ei läinudki raha, aga natuke ikka;D
noooo ei tohi flow!
sylvester bellard(by saria_deea): me oleme vist kohtunud? helle eks?
helle: jep, ja sina oled sylvester?
jnejnejne.......nalja sai vähemalt:D
ofc;D
pretty
flow'le osteti vajalikud asjad. helle täitis kohe tema toidukausi
magama hakkab flow toby toas:)
vahepeal peab ju külmkappi ka täiendama.
aiden kosub kiiresti:)
PARTY FOR EVERYBODY DANCE
 mary kogu aeg vilistab :3
ron on ikka tõeline romantik
EI TOHI FLOW
flow: DESTROY, DESTROY EVERYTHING
noooooouuu
mary: ei tohi asju lõhkuda flow!
flow: okay
what? miks sa minu sõna ei kuula....fain tülis
mary: sa oled ikka nii armas:3
flow: -meow-
ok...ok..miks sa minuga armas ei ole? fain, fain
see muutub juba creepyks:D
toby: SMUSTLE ADDICTION
i'm gonna stay back...
vanaema ja lapselaps:3
helle on ilmselgelt üleväsinud sellest kõigest
sorry lo, aga vahepeal ma lihtsalt ei suuda ennast tagasi hoida:D sa oled selleks liiga armas:D
vaikselt hakati mõtlema, et võiks veel lapsi saada:)
ja nad otsustasidki seda täna proovida
night
;O
hellle!?
PLEASE NOOOOUUU
NOOOOUUUUUUUUUUUU:(
helle: miks!? MIKS!? MIKS!?
kuidas see üldse võimalik on? ta jäi ju alles tund aega tagasi rasedaks:'(
cloud: helle, kallis. pole hullu..
helle: cloud...ma ei tea..miks see juhtuma pidi?
cloud: me saame sellest koos üle! kõik on hästi:)
helle: jah...ma ei tea...
cloud: mine võta üks rahustav dušš ja tule siis tagasi magama.
helle võttis cloudi kuulda. ma ei suuda seda ikkagi uskuda, et ta nii kohe oma lapse kaotas:(
toby aitas täna aideniga
ja siin ma lõpetangi selle osaga;D ma loodan, et ei olnud liiga palju inglise keelt või vähe juttu või mida iganes:D andke kindlasti teada, mida arvasite sellest osast, kuna ma ei ole nii ammu kirjutanud ühtegi osa;D
järgmise korrani:)

No comments:

Post a Comment