2/26/12

the orange legacy 3.4

156.jpg

Valmis. Sellest kahest kuust, mida ehitajad meile ennustasid, kujunes välja peaaegu aasta. Jah, täiesti uskumatu, et ma pidin ootama tervelt ühe aasta, enne kui sain meie vanast majast välja. Kuid see on nüüd minevik. Sellele ma enam ei mõtle! Ainult nii palju, et Carina on Toby ema (kes teda mitte kunagi ei külasta). Kui ta suudaks olla vähemalt 3 kuud kaine ja tahaks päriselt Tobyt näha, siis ma ei pane sellele piiri ette. Aga 3 kuust on asi kahjuks väga kaugel. Ta on käinud paar korda minu käest raha küsimas, muud midagi..
 Aga nüüd natuke majast ka lähemalt. Maja kukkus välja t ä p s e l t nii nagu ma tahtsin! Terve maja on pehmetes pastellsetes toonides.

Elutuba on mõnus ja hubane,
mis on ühendatud köögiga.
Köögi ja elutoa nurga pealt läheb uks vannituppa. Roosa ja sinine. Kes ei armastaks võtta roosilõhnalise vahuga luksuslikku vanni roosas vannitoas?
 Elutoast läheb veel kaks ust-minu tuppa ja poja tuppa.
Minu tuba (jah, pidite pettuma-ei olegi roosa)
Toby tuba. Nagu näete hoidsin ma alles minu ja Carina pildi meie esimesest kohtingust..Nii palju võlgnen ma oma pojale, et ta teaks, kes on tema teine ema. Seega võtsin ma ennast kokku ja panin ka Carina pildi tema voodi kohale rippuma.
Teine korrus on natuke värvikam. Kuna majas on ruumi päris palju, siis tekitasin ma endale pisikese kunsti nurgakese. Me leidsime selle õmblusmasina siit samast majast ning ma otsustasin selle alles jätta. Kõige lahedam on see, et see päriselt töötab ka!
Suur akvaarium! Kes siis sellest ei unistaks? Ja massaaži laud. "Nagu oma väike mini-spa!" sõnas selle mõtte peale ema. Aga ma tegin selle ära ja nüüd küll enam keegi ei virise.
Ema ja isa tuba. Loomulikult on ka see minu ja Laurie disain. Ema ja isa andsid mulle maja suhtes täiesti vabad käed! Imeline!
Aeda lasin ma ehitada pisikese kasvuhoone, et ka talvel saaks aiandusega tegeleda. Aias on ka suurem tiik ja pisike surnuaed, kus puhkavad minu vanaema, vanaisa ja leroy.
Kõige suurema muutuse olen läbi teinud mina ise! Roosad juuksed ja mini-kleidid katkiste saabastega oli minu nooruse aeg. Praegu olen ma ema ja tunnen, et ma vajan rahulikku õhkkonda. Emaks saamine on olnud minu elu kõige parem asi! Ma ei vahetaks oma kallist Tobyt mitte millegi vastu! Tulevikus loodan ma kindlasti veel lapsi saada, kuid ma ise kahtlen selles, kas ma suudan leida sellise kallima enda kõrvale, kes on minuga kuni vanaduspäevade lõpuni..Laurie usub, et see juhtub kindlasti ja lähitulevikus. Ma loodan, et tal on õigus.
 "Tere hilishommikut, Toby!" sõnasin ma rõõmsalt, kui tema tuppa astusin ja nägin, et ta on üleval. Ta magas täna tavalisemast kauem. "Tele emme!" pudistas ta vastu ja ma naeratasin veel rohkem. Toby on kasvanud! Palju. Ma ei taha, et ta nii kiiresti kasvaks! Varsti on tal juba autojuhiload ja kasvatab oma lapsi..
Me läksime kööki ja ma andsin talle süüa. Kui pudel tühjaks sai tahtis ta mängida.
Ma vahetasin ta riided ära ja klotsimäng võis alata!
"Tšau! Mis sind siia toob?" küsisin ma huviga ja juhatasin ta majja. Talve lõpp on käes, kuid väljas on ikka veel külm.
"Mul on häid uudiseid!" sõnas Laurie rõõmsalt ja me istusime, kohvitassid käes, diivanile. "No?" küsisin ma innukalt ning ta jätkas juttu. "Sa lähed täna pimekohtingule!" Ma tõmbasin kohvi endale kurku ja hakkasin paaniliselt köhima. Kui ma lõpuks pidama sain küsisin ma ehmatunult: "MIDA!?" See kõlas natukene liiga ehmunult. "Mis on? Sul on aeg leida endale kaaslane kogu eluks." Ta rääkis nii nagu telekates reklaamitakse neid igasuguseid suhete saateid: Õige valik, Vali mind, mis-iganes-veel.
"Unista edasi," saatsin ma ta pikalt. Laurie tõi ka oma tassi ning ma pesin ka tema oma ära. "Helle..." sõnas ta aeglaselt. Ta kasutas seda tooni ainult siis, kui ta tahtis oma sõna peale jätta. "Mõtle nüüd natuke selle peale..Praegu on just see õige aeg!" Ma mõtlesin...Tegelikult ei ole selles midagi hullu ju...Kui ei meeldi, tulen ära..."Noo okei..." venitasin ma. "Oh, fantastiline!" sõnas ta käsi plaksutades ja tegi oma mobiiliga ühe kiire kõne. Ma ei suutnud ühestki sõnast aru saada.
(ma mainiks siin ära, et helle on bisexual)
helle: FUCK IT EESI! ma ei viitsi tõmmelda enam su piltide jaoks. so ma keeldun sinuga koostööd tegemast.
ok fain tülis!
awz, toby on nii nunnu:3
jamh..helle keeldub minuga juttu tegemast, so ma mängin siis lihtsalt edasi...
näita skille muti;D
HELLE!? su laps nutab muidu...aga noh..peaasi, et sina saaksid magada eks?
good job helle(y)
okei, tegelikult on helle superema. tõsiselt ka. ta hoolitseb üksinda toby eest ja ta armastab tobyt üle kõige:3
helle: aww, thank you eesi:)
helle: jess i did it!
palju õnne!
sa oled nii NUNNU:D
seekord oli päästjaks vanaema:)
mary: toby, sa suudad seda! ütle: v a n a e m a..vanaema
toby: vanaema
mary: TUBLI!
esimeseks sõnaks sai vanaema:)
good morning!
kus on kombed helle? sa oled rõve...kas sa tõesti tahad  k õ i k lugejad minema peletada?
helle: no sorry! sa ei pea pildistama ju kõike!
pean
helle: ok
ok
toby, nagu k õ i k selle legacy lapsed, on looduslaps. talle meeldib väljas olla. eriti emmega.
ma avastasin, et hellel on aianduses bronks. seega panin ma peale tomatite kasvama ka kurke ja maasikaid.
vahepeal väsis toby ära, so helle viis ta magama.
helle: BEAT THAT MOTHER-
SHUT UP! helle? kas sa lähed tagasi oma vanade kommete juurde?
helle: EI! ma olen ema! ja ma armastan seda! mulle meeldib selline värske ja rahulik ümbrus. ma vajan seda praegu.
:)
hommikused pannkoogid.
kuna ma nii väga tahtsin neile sellesse majja klaverit, siis selle nad ka said. ning nad elavad selle taga 24/7.
ohmy TOBY SÜNNIPÄEV! 
aeg lendab...
toby: ma tahan ka puhuda!
helle: loomulikult! palun..
aww
3..2..1..
TOBYYYYYY on suuuur:)
ja nüüd ma olen officially beatinud meie pere rekordi: eesi raa on kõige kaugemale oma legacyga jõudnud;b
you want dat cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake
ta on nunnu:3
(toddlerina oli ta armsam, AGA SUVA SEE:D)
SNOW:3
toby: WOOOOHOOOOOO LUMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
toby: WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
WE WE WE SO EXCITED
esimene koolipäev
kunagi ärkas ka helle
sõi natuke omletti. ei, mitte halvaks läinud omletti..seal oli teine taldrik, mis haises:D
arved..uskuge või mitte, aga ma maksin nende eest $1 026
kuna kodus ei olnud midagi teha, siis ma otsustasin ta linna peale saata.
helle: aww eesi. tule vaata neid nunnukesi.
helle: võtame meile ka ühe:3
noo....vaatab seda asja.
cassius kalinka(by huning). helle on temaga juba tegelikult kohtunud, aga nad ei sobinud väga omavahel...kahju..cassius on lahe!
järgmine peatuskoht.
HAHAHAhahahahahHAHhah SINA HELLE!? sa ju vana kalamees meil:D
helle: kui ma juba siis satun, siis on mõttekas riideid ka osta
oooooook
järgmiseks suundus helle parki...
true proo vend...et kohe ribisid grillima jah?
helle: see lebo värk ju
maitseb hästi?
helle: jaa
callem cale(by sixamsims). 
callem: tere!
helle: tere tere!
ja sellega asi piirduski...miks talle ükski mees ei meeldi?

OHMYDEARLORD..ma tean! laöjfSÖLJGsalkjflaskdgjals ma tean mis mehe ta saab!:D:D:D:D:D ma olen algusest peale teda tahtnud oma legacysse..okei..ta ei sobi vist hellega NIIIII perfektselt, aga ma vaatan veel;D
holy lord ta on helle telefoniraamatus! thank god
kahjuks oli ta tööl:(
helle: kuule eesi? keda sa mulle sokutada püüad?
ta on jumala kena! ausalt ka! ja nunnu! te sobite hästi!
helle: ok...vaatab seda asja veel
okei...
toby: ähh? mida? miks ma nelja sain?
kuule mees, ole õnnelik..mina saan koolis kolmesi..
toby: ole vait!
sorry! keep up the good work(y)
helle on esimene sim siin legacys, kes suudab ilusti taimede eest hoolitseda.
aww..ja ta on emaks loodud:)
TA VASTAS TELEFONILE! SCORE
ja nagu näha, saab helle temaga juba hästi läbi;D
wait what!? CARINA? tra kao siit enne, kui helle sind näeb! sest muidu jääb sinust ainult kartulipuder alles!
carina: fuck newspaper. we have been discovered....RUN FOR YOUR FUCKING LIFE!
YEAH...YOU BETTER RUN EGG!
fuck you carina! 
tubli helle!
ta ärkas ülesse sellepärast!
helle: sorry, et ma nii hilja helistan, aga mul on putukad ja ma tahan neist vabaneda!
exterminator(vms): jess boss! me tuleme hommikul!
exterminator(vms): vabanege putukatest kiiresti;D
tänks bro
ohmy ma ei mäletagi millal sa viimati tööl käisid:D
helle: ma ka mitte:D who cares? mul lebo värk seal tööl
veab sul
laupäev...seega tobyl on vaba päev.. ta tahtis oma ema aidata:)
nii kui helle töölt koju tuli, jooksis toby teda kallistama. see on nii armas, kui lapsed nii teevad:3

SCORE! CLOUD NÕUSTUS HELLELE KÜLLA TULEMA;D
cloud kimble(by lilith simsdownload here): tere! sina oled vist helle orange?
helle: ja! mina see olen! tere sullegi, cloud.
helle: OHMYGOD TA ON NIII....TA ON PARIM!
jess! mu plaan toimis! cloud kimble saab finally orange legacysse:)
(kõrval on lennox lindsey by jesstheex)
HOLY SHIT
OHMYGOD KAS SA OLED TERVE!!!????
lennox: -on elektrilöögi käes- enam vähem ja
lennox: ma vajan kõigest duši!
helle: ma muretsen kõikide pärast
cloud: oh. tore, et kõik korras on
holyshit O_o
helle: FFFFFUUUUUUUUUUUUU MIKS SEE PUU PÕLEB!?
cloud: ahh? kes räägib!?
KOBIGE RUTTU TUPPA!
huhh.....
-rahuneme-
nad on ju nunnud koos:3
cloud: helle, ma pean kahjuks lahkuma. ma haisen ja olen šokis
helle: arusaadav. tšau!
ballerina helle
kuidas sulle siis cloud meeldib?
helle: ta on super! aitäh eesi! :)
:3
magama
hommik!
helle: fuckit, ma ei saanudki midagi kätte.
pole hullu! järgmine kord saad:)
vaatad linde?
helle: yep
ma ei tea kas ma olen teile öelnud, aga mary on klaverist sõltuvuses. ta on pmst ainuke, kes seda mängib...ja mitte vähe!  aga tal tuleb see ka suurepäraselt välja! kõik elavad talle kaasa koguaeg;D
cloud?
helle: HAHAhahahaHAHhHHAHA  see oli hea!:D
ma eeldan, et cloud.
toby on koguaeg rõõmus:D ma peaksin teda rohkem pildistama;D
helle: HATŠAA
wow
tööle again.
ma olen vist napakas, aga mulle meeldib see kostüüm:D
toby esimene kodutöö;D
jah, ta on ainult 1 kord käinud koolis, kuna nädalavahetus oli vahel;D
ja täpselt emasse! ja vanaisasse! mitte vanavanaisasse:D(kuigi ta joonistab samat pilti. lol eesi)
kunstiinimesed mul siin
helle tahtis cloudi näha, so ma tegin talle seda heameelt:)
helle: tšau!
cloud: tšau!
WOW. nii kiiresti!? ma arvasin, et te võtate asja aeglaselt.
(tõsiselt ka, see juhtus kiiresti:D)
first kiss
kell oli juba palju ja cloud otsustas koju minna.
järjekordne nunnu paar:3
öösel toimetavad majas mary & ron
so pretty:)
-headdesk-
ron?
ron: mis on? ma lasen nad vabadusse!
okei..ei midagi. kõik on korras!
good morning you two!
mary magas, so helle sai natukene klaverit mängida.
asdfghhjyrkölepogt  MIDA SA SIIN TEED? KUIDAS SA MAJJA SISSE SAID? WTF!?
(ma ausalt ka ei tea, kuidas ta majja sai)
helle: KURADI LITS! KAO VÄLJA MU MAJAST!!
just nii helle! go helle! go helle!
toby: tšau vanaisa!
helle üritas jällegi cloudi kätte saada..aga ta oli tööl.
'DA BOSS
ta polnud ammu õmmelnud..ja ta tahtis seda teha..so miks mitte?
helle: tšau kallis! mis sa teed?
cloud: hei! kuule midagi.
helle: kas sa siia viitsid tulla?
cloud: muidugi!:) ma olen juba teel
alguses mulle tundus, et nad ei sobi nii hästi kokku, aga..nad on perfektsed!
helle: DAFUCK SA TEED SIIN!? KAO MINEMA
carina: FUCK! RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN
:)
õhtusöögiks tegi helle kana
peale sööki veetsid nad kahekesi aega...mullivannis..so romantic
kuid kell oli jällegi nii palju ning cloud pidas targemaks koju minna..kuigi helle oleks tahtnud, et ta tema juurde jääks.
mäletate, et helle käis loomakesi vaatamas? nii..ma otsustasin, et ma võtan neile merisea.
helle: appikene kui nunnu ta on:3 aitäh eesi!
merisea nimeks sai Lo
toby on tubli poiss ja läks varakult magama
toby: holy shit eesi! mis see oli!?
mis?
LEROY!? ohmy kui scary sa oled!O_O
ma ajasin ta minema, sa võid nüüd edasi magada:)
toby: aitäh eesi!:)
Lo meeldib kõigile:3
mary on nii palju mänginud, et klaver läks häälest ära. meie klaveriproole, maryle, oli käkitegu see ära parandada.
helle nüüd ainult cloudist mõtlebki:3
ärge arvake, et kuna ma roni & maryt ei pildista väga palju, siis nad on mingid lonerid. ei! helle ja toby saavad imehästi nendega läbi! nad on üks suur perekond!
school again
ning tunni aja pärast läksid ka ron & mary tööle.
mis tähendas free place to helle, sest täna oli tal vaba päev..
ta kasutas oma vaba aega taimede eest hoolitsemiseks.
helle: näed! kurgid on juba valmis.
helle, tõesti, sa vääriksid medalit selle eest, et sa taimed ilusti ülesse kasvatasid!:D
SMUSTLE NEVER DIES!
ma ei tea m i t t e  ü h t e g i  selle legacy simi, kes poleks never ever smustle partyt pidanud:D
Lo'd ei unustata! ma loodan, et ta ei sure ära, nagu tavaliselt nad mul kipuvad tegema:D tõesti!:D
helle: tšau! kuule, ma mõtlesin, et võiks välja minna?:)
cloud: ja, muidugi!
nad leppisid kokku, et helle sõidab cloudi poolt läbi, võtab ta peale ning siis nad otsivad hea paiga, kus olla.
<3
hot dogs
peale söömist mängisid nad natuke ja veetsid niisama koos armsalt aega:3
perfect kiss
nad otsustasid helle juurde tagasi sõita.
nad on lihtsalt üksteise jaoks loodud
nighty night
helle: EEESI!!! APPII! MA......AIDAKE KEEGI!
MIS TOIMUB!!?? ta ärkas öösel ülesse, sest myrrine ehmatas teda 2 kor.....OHMYGOD'
HELLLE? PALUN ÄRA SURE!!
NO
NO
NOOOOOOOOOOOOO:'(
MARY!? KEEGI!? AIDAKE!
mary: GRIM REAPER! PALUN! PALUN HALASTA MINU TÜTRELE! PALUN.....-nutab hüsteeriliselt- PALUN......
cloud: -nutab- PALUN! TA ON AINUS NAINE KEDA MA TÕELISELT ARMASTAN!
grim reaper: hm...
mary: palun.....I'M BEGGIN' YOU!
PLEASEPLEASEPLEASE
grim reaper: noo.....ma anna sulle ühe võimaluse...see sinine magic tuluke, kui sa arvad ära kummas käes see on, siis helle saab veel ühe võimaluse. AGA AINULT ÜHE!
MARY, PLEASE DON'T SCREW THIS UP!
grim reaper: nii..kumb käsi?
mary: mmm......par..EIEIE vas...EI OOTA EI!
grim reaper: viimane võimalus
mary: parem



äkki keegi tahab:)

No comments:

Post a Comment