2/4/12

ORANGE3.2

PS! Kuna ma alguses tahtsin kirjutada seda jutuna, siis ma jätan selle jutu sinna alla, sest ma ei raatsi seda ära kustutada;D Seda juttu on ainult pool osa. Ma loodan, et see ei sega seal väga.
carina: ma..ma ei..ma ei tea enam...jah, helle, loomulikult ma armastan sind, aga kui sa mind petad ei saa ma selles enam nii kindel olla
helle: ma vannun oma elu nimel! ma ei ole sind mitte kunagi petnud!
carina: mh... 
("Ma..ma ei..ma ei tea enam...jah, Helle, ma armastan sind, aga kui sa mind petad ei saa ma selles enam nii kindel olla!" "Carina.." Ma tõstsin käe, et silitada tema põske. Carina tõukas selle eemale. "Ma vannun oma elu nimel! Ma ei ole sind petnud..mitte kunagi!" Ma kuulsin, et mu häälest kostus anumist, kuid ma proovisin seda alla suruda.)
helle: räägime!
("Räägime.." sõnasin ma pärast väikest pausi. Carina oli vait, kuid noogutas vaikselt.)
MIKS!?:'(
mis kurat toimub?
(Ja siis läks kõik jälle allamäge. Ma ei tea mis juhtus, aga Carina ei usu mind.)
:'(
äkki carina armastab teda ikka? pleasepleaseplease
(Ma ei suutnud enam, ma purskasin nutma. Carina oli ükskõikne. Ta sammus lihtsalt minema..
(aga äkki ta ikka armastab hellet!))
Helle võttis takso ja sõitis koju.
(Kui Carina oli klubisse sisenenud, helistasin ja kutsusin endale takso järgi. Sõit kestis ilma Carinata kaua.)
ja ta läks kohe otse voodisse. nutvana..:'(
 (Kuna terve maja magas, läksin ka mina tasakesi voodisse. Ma nutsin end magama.)
Hommikul oli ta natuke rõõmsam. Kuna ta polnud väga ammu kala püüdnud, siis ma saatsin ta seda tegema. Äkki teeb see tema päeva paremaks:)
(Hommikul vaatasin asja teise pilguga. Ma polnud lapsest saati kala püüdnud ja täna tundus selleks suurepärane päev olevat.)
Peale kalapüüki otsustas ta helistada Carinale. Saagu mis saab. Õnneks võttis Carina vastu & nad leppisid lõunasöögi kokku.
That's good!
 (Enne lõunat võtsin julguse kokku ja helistasin Carinale. Kui ta esimesel korral vastu ei võtnud hakkasin ma juba kahtlustama-äkki hoopis tema petab mind. Üritasin end rahustada ja helistasin teist korda veel. "Tere, Carina kuuleb." "Tšau!" vastasin ma ettevaatlikult. Ma ootasin vihapurset või nutmist või mingitki emotsiooni, kuid telefonis valitses vaikus. "Ma mõtlesin, et me võiksime koos täna lõunat süüa." Vaikus. Ma hakkasin telefoni ära panema, kuid kuulsin Carinat: "Jah. See oleks tore. Kas sinu juures?" Ei mingit rõõmu, naeru..mitte kui midagi. Lihtsalt tuimus. "Jah, minu juures. Näiteks tunni aja pärast?" "Olgu. Näeme siis. Tšau!" Kõik. Ma sundisin end rõõmustama ja sammusin külmkapi juurde. Just sel hetkel kuulsin ülevalt ema hõikeid.)
NOOOUUUUU!
NOOOUUUUUU!
NOOOOOUUUUU!!!!!
:'(
("EIII!" karjusin ma, kui nägin, et Leroy ei hinganud enam. Temast oli nüüd järele jäänud ainult see. Mitte midagi rohkemat. "MIKS?" kisasin ma läbi nutu nagu väike laps ja ema proovis mind lohutada.)
poor leroy:'(
kurbade uudiste tõttu otsustasid helle&carina teha lõunasöögi homme.
(Me korraldasime väikse matuse. Minu vanaisa ja vanaema kõrval lebab nüüd minu esimene ja ainuke koduloom Leroy. 
Ma tegin telefonikõne ja ütlesin Carinale, et lükkaks lõunasöögi homse peale. Ta ütles ainult, et tal on kahju. Sama tuimus, mis eelmiselgi kõnel. Ma olin vihane. Kui ta niimoodi edasi käitub, ei saa meist enam tõesti asja.)
 R.I.P  LEROY

------------------------------------------------------------------------
Järgmine päev oli Helle rõõmsam. Ta lootis, et tema & Carina saavad jälle kokku :)
yes please;D
(Järgmine päev olin ma märksa rõõmsam. Väike lootus oli, et Carina ja minu vahel saab kõik korda. Ma otsustasin teha kala. Isepüütud kalast loomulikult. Panin ahju ka koogi ja nägin akna taga Carinat. Rõõmsat Carinat.)
WUT?
oh that's good, very good;D
("Tšau!" hõikasin ma, kui välisukse lahti tegin. Astusin tema poole ning tahtsin teda kallistada. Carina tõmbas mu pea lähedamale ja suudles mind. Ma olin üllatunud. "Millest see?" küsisin ma ning ei suutnud oma rõõmsust varjata. "Ma ei usu, et sa mind petsid. See mees, ta helistas mulle täna uuesti. Ja see tundus juba kahtlane," rääkis Carina kiiresti ja samuti rõõmsalt. "Mis mees?" Ma olin segaduses. "See mees, kes helistas mulle ja ütles, et nägi sind mingi teise mehega suudlemas," ta arvas, et ma teadsin seda. Ma ei osanud midagi öelda ja sellest talle piisas.)
carina: helle...ma tean, et sa ei petnud mind...see mees helistas uuesti...
helle: mis mees? kas sulle helistas ka see mees? ta ütles mulle, et nägi sind ja mingit meest suudlemas!
carina: jah, mulle ütles sama! ja ta helistas täna uuesti ja oli mingi mega kahtlane...ja pmst rääkis ta ennast suht sisse;D
helle: ok:D suht feil
jamh...suht feil..mida iganes;D
(Ma kutsusin ta sisse ja serveerisin taldrikule kala. Asetasin need lauale ning me hakkasime sööma. "Ma ei saa aru miks peaks keegi sellist lolli nalja tegema?" "Ma ei tea. Ta on vist mingi puudega või ma ei tea kah. Vahet pole Helle! Peamine on see, et me oleme nüüd jälle koos!" Jälle koos, sõnasin ma mõttes uuesti. Mulle meeldib see.)
 ja nad armusid uuesti :3
ja carina armastab hellet ikka veel :)
 and finally they on nad tagasi koos:3
(Carina oli siin õhtuni. Me rääkisime ja...ja kõik oli jälle nii nagu paar päeva tagasi. Kuna kell oli juba palju, pidi Carina koju minema.)
aww mary:3
ta läks sõi noorte jääke;D
 (Mary cutest face ever)
helle hoolitseb oma tomatite eest p a l j u paremini, kui tema ema;D
sry mary...
mary: seda sa enam andeks ei saa
please don't kill me
(Minu tomatid kasvavad ka tänu minu rõõmsusele palju paremini!)
hommikul pesi helle leroy toidukausi puhtaks...nii imelik, et enam ei ole seda nunnut oravakest majas ringi jooksmas:(
(Hommikul helistas mulle Carina ja me leppisime kokku, et lähme õhtul kuskile välja sööma. Peale kõnet nägin ma Leroy toidukaussi. Temast mõtlemine tõi mulle pisarad silma. Ma võtsin kraanikausi alt nuustiku ja pesin tema kausi puhtaks, seejärel panin kausi koos nuustikuga kraanikausi alla tagasi.)
F*CK YEAH
Õhtul lähevad nad välja..so helle tegi ennast täna eksta pidulikuks.
(Pealelõunat hakkasin sättima ennast õhtuseks õhtusöögiks. Ma tahtsin täna pidulikum välja näha. Ma võtsin pika vanni, peale seda tegin endale tavalisemast natukene glamuursema meigi ja otsisin tundide kaupa kleiti, mis mulle selga sobiks. Ei, mul ei ole neid kleiti nii palju, ma ei suuda lihtsalt kunagi midagi valida.)
WOW HELLLEO_o
SA NÄED FANTASTILINE VÄLJA!
helle: aitäh eesi! seda tänu kõike sinu abile ofc!
aww...thank you*punastab*
(Ma olen lõpptulemusega rahul. Ma loodan, et see meeldib ka Carinale.)
õhtul, kui väljas läks pimedaks, kutsus helle endale takso järgi.
(Väljas oli juba pimedaks läinud, kui ma taksosse istusin. Ma ütlesin juhile restorani aadressi ning takso möirgas kui juht tahtis sõita kiiremini, kui auto selleks võimeline oli. Ma kihistasin naerda vaikselt tagaistmel.)
aww nad on niii nunnud:3
(Takso jõudis kohale kiiresti ja ma nägin juba kaugelt Carinat restorani ees seismas. Kui takso peatus astusin ma autost välja ja kaotasin järsku tasakaalu. "Kuradi kontsad," kirusin ma vaikselt ja tänasin jumalat, et ma suutsin püsti jääda. Carina naeris ja jooksis mulle vastu. "Sa näed vapustav välja kallis!" sõnas ta ja me kõndisime käest kinni restorani sisse.)
nad läksid täna väga pidulikku restorani. ja tellisid endale väga pidul....MIDA HELLE? OMLETT? ARE YOU SERIOUS?
helle: MIS ON? KRT LASE SÜÜA RAHUS
okei..sry!
...tellisid endale väga pidulikud road.
sobib?
helle: JAH
(Me saime romantilise laua kahele saali keskel. Kelner oli väga abivalmis ja aitas meil perfektset toitu valida. Kuna mul sees natuke keeras võtsin ma tavalise omleti.)
aww:3 ma ei oska midagi öelda nende kohta:D nad ainult nunnutsevad.
(Kuigi tema toit nägi palju parem välja, tahtis ta ilmtingimata maitsta ka minu "hõrgutavat" rooga.)
and now ladies and gentlemen...
(Me veetsime koos fantastilist aega ja ma tundsin, et nüüd on see aeg. Endalegi imestuseks olin ma valmis.)
IT'S ENGAGEMENT TIME!
AND little spam:3:
(Kihlus. Jah, ma olin valmis! Ja mulle tundub, et ka Carina on selleks valmis.)
no lihtsalt vaadake, kui suurepärased nad koos on:3
ja nüüd veel kihlatud ka:)
(Kihlus tegi meie suurepärase õhtu veelgi suurepärasemaks.)
Nad otsustasid Helle poole minna.
(Kell oli juba palju. Nii kui me restorani uksest välja astusime keerati see meie taga lukku. Ma arvan, et täna on juba aeg, kus ma võin Carina õhtuks enda juurde kutsuda.)
Nad ei jõudnud tuppagi, kui asusid juba asja kallale;D
BABIES!
tänaseks hommikusöögiks tegi helle omletti.
on kõik korras?
helle: mkm..ma vist oksendan kohe...
rase?
helle: MIDA!? EI! see pole võimalik, et kaks naist saavad lapse sellisel moel!
no mine sa tea;D
carina: kas kõik on korras Helle?
helle: jah. mul on lihtsalt natuke paha olla.
Ma saatsin Carina ära, et Helle saaks natuke puhata.
ma käskisin tal võtta ühe sooja vanni, et tema enesetunne paraneks.
aga nagu näha, siis see ei aidanud:/
aga suva mul, sest BABIES BABIES BABIES;D
WE WE WE SO EXCITED
väike lõunauinak-jällegi, et tema enesetunne paraneks.
õgard..ma olen 100% kindel, et sa oled rase Helle..sa oksendad & sööd nagu elevant. loogiline.
helle: eesi!? usu mind, ma olen targem, ma käisin ikkagi ülikoolis, see ei ole võimalik!
kas sa solvad mind?
helle: eii....
ok fain siis
helle: aghhh eesi ära ole nii nõme!
nooooo? hormoonid möllavad jah?;D
helle: AAAGHHH SHUT THE FUCK UP
okei...rahu jesus
peale sööki tahtis Helle Carinat näha..ja mina teda keelama ei hakanud;D
liblikaad:D
ma otsustasin, et nad võiksid nüüd kokku kolida;D kaua nad ikka raiskavad seda telefoniarvet
esimene öö koos:3
JA VOILAA. mul oli õigus! Helle ongi rase! :3
sa oled supercute selles kleidis:3
helle: ok, mina ei tea kuidas see võimalik on, et kaks naist saavad lapse, aga suva! peaasi, et me saame lapse!
just nii helle!
AWW:3
teist saavad suurepärased emad!
tomatid kasvavad ja kuna Helle on busy rase olemisega, võttis Carina natukeseks ajaks aia eest hoolitsemise enda mureks.
fyea mary!
ma olen SO in love nendesse.
ja ma armastan Helle igaöiseid söögipause;D
mäletate, kui see kõik oli alles Myrrinega? issake kuidas aeg lendab..
nad hoolitsevad üksteise eest :3
ma n i i i i armastan simide titekõhukesi
kuna Helle on olnud viimasel ajal pahuram ja kergemini vihastuvam, tahtis ta pere jaoks midagi head teha. seega otsis ta kappidest kokku erinevaid toiduaineid & hakkas tomatisuppi vaaritama.
kahjuks läks see natuke nihu:/
pole hullu helle!
helle: krt noh! ma tahtsin midagi head teha, aga ma feilin igas asjas mida ma teen.
nad saavad aru! vähemalt sa üritasid:)
helle: mhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....noh jah
ta pidas, et magama minna oleks kõige mõttekam.
ma tean ja, et ma ei lisa vanavanematest enam eriti pilte. aga siin on teile üks;D
aw:3
helle kõhuke kasvab
pisike perekond.
oh my. PULMAD! MA PEAN PULMAD ÄRA TEGEMA!
huh. hea, et meelde tuli!
pisikesed perekesksed pulmad:)
carina: ja väga šikid pulmad;D
jaa!;D nad keeldusid pulmakleitidest. nad tahtsid moekad välja näha;D
helle: miks mitte?:D
minugi poolest;D
and ofc wedding spam:
ma armastan seda pilti. so so so so much!
hellele meeldib v ä g  a väljas askeldada. taimede eest hoolitseda & linde kuulata.
HOLY FUCK! GOOD JOB MARY;D
WUT!? O_o
carina?
carina: jaaaa, sa ei teadnud?
ei
carina: no nüüd tead siis;D
good
ma mõtlesin, et võiks aiale pisikese uuenduse teha. kasvuhoone-talv on tulekul. ja kiik. lastele. ja vanematele;D
helle: varsti sa juba tuledki. minu pisike lapsuke.
LIKE A BOSS
(ma sain teada, et ma ei arvanudki valesti-Mary käib ka sellega tööl;D)
söööök võrratuuu sööööök
helle: mõnitad?
eieieieiieieieie ma ise armastan ka sööki;D
helle: tore! sest muidu ma tuleksin läbi selle ekraani sulle kallale.
*neelatab kuuldavalt*
helle: yeah! you better be scared!
mary&ron magavad
aga helle leidis, et magamise asemel oleks palju lahedam kala püüda.
helle: aga miks mitte?
eiei, see on väga hea!
helle kahjuks ei saanud ühtegi kala, aga see-eest püüdis neid Carina. tosinate kaupa-talveks tuleb varuda ju;D
ja tomatid on finally valmis. need ei kärvanudki ära!;D
õhtusöök...kell 1 öösel. ehk siis öösöök
ja siis magama. carina jäi vist raamatut lugema?
breakfast
carina: HELLEE!!! SÖÖMA!
helle: jaaaaaa kohe!
helle: ummm......carina?  
helle: CARINAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MA HAKKASIN SÜNNITAMA! AAAGAHHSDOGJDSKGÄLKDGHÄAKLGHSÄLAKGH ANIIIIIII VALUS ON!
ohmy...rahu helle rahu!
helle: EEEEESSI?? OLED SA KUNAGI SÜNNITANUD!???
ei
helle: SIIIIIS HOIA OMA SUUU KINNNI!
whatever you say.
ma hakkan hellet kartma juba..
peale rasket sünnitust hoidis helle lõpuks oma kätevahel oma esimest last:)
helle: sa oled nii nunnu! mu pisikene Toby!
just nii. sündis poiss nimega Toby:)
ja kui ma üritasin teda sellesse ägedasse asja panna, siis ta lihtsalt punnis vastu.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU miks see ei tööta!?:@

-------------------------------------------
okay. that's it. aega võttis, aga asja sai;D järgmise osaga läheb aega ma usun, aga ma ei taha enam nii kaua viivitada. mul on nii kahju, et ma praegu teen suht 1osa kuus. see on nõme! ma proovin ennast parandada!
:)

1 comment:

  1. Emmm...ma tahtsin küsida,et kuhu Helle kõht pulmade ajaks kadus?

    ReplyDelete