8/15/11

ORANGE1.1

Teree!;-D alustasin uue lc'ga. ja miks? sest ma suutsin teha ühe asja tänu millele saan nüüd pixel_trade'ga seda legacyt teha. mis see on? pmst peab lapsi saama/abielluma teise inimese tehtud sim'ga. lihtne eks. http://pixel-trade.livejournal.com/ vaadake ise. rohkem reegleid nagu pixel_trade's polegi, sest seda mängides võib ükskõik mis legacyt mängida. so..let's get started!
See on üks väike linn. Sokotra. 
Ja selles väikses linnas elab üks mees. Rupert Orange. Okei, ma ei hakka mingit muinasjuttu tegema:-D
Rupert: Hii! Niisiis, kus ma elama hakkan? Ära ütle et siin.
Rupert on väga korralik ja tõsine, kellele meeldib teadus. Ta tahaks saada väga meedikuks, aga seda me veel vaatame. 
Jah, Rupert, kahjuks hakkad sa elama siin. Ainult vetsu ja dušši jaoks ei jätkunud raha:-D
Külmkapp: Hellou!
O_o WUT?
Rupert: HAHAHAHAHAHhahahaha see olin mina
Okei. Igatahes, kuna Rupertil ei ole midagi teha võlus ta endale välja hüppenööri.
Ja saabuski ajalehepoiss. Weldon Bradshaw.
Weldon: Jouu Rupert!
Rupert: must ignore
Aga tänu Weldonile sai Rupert endale elu esimese töökoha. Mitte küll meedikuna, aga vähemalt makstakse siin head palka.
Ning kuna Rupert ei suutnud enam minutikestki oma nö. kodus olla. Seega läks ta seda pisikest linna uurima.
Üsna tema kodu juures on rulluisutamis koht, see tundus äge. 
Random Townie: *köhatab* äkki liiguks?
Rupert: Miks sa mind jälitad?
Townie: Ei tohi? Ega ma ei jälita, sa oled selleks liiga hale.
hmm..
Rupert: hatšaa!
Townie: woooah!
Rupert: Like a boss! Kes nüüd hale on, ah?
Beat dat man;-D
Seejärel läks ta uurima kas siin linnas normaalseid inimesi ka on. 
Üsna hästi sai ta läbi Len Almassy'ga. Jess! Kõrgendust on oodata;-D
Ning kuna Rupertil kodus WC võimalusi ei ole, otsustas ta et parem oleks oma häda siin ära teha.
Peale seda pesi ta oma käed ikka k o r r a l i k u l t puhtaks. 
Rupert: Kas sa tead ka mis pisikud siin kõik on?
Ja siis jalutas ta edasi.
Mingi aeg jõudis ta loomadele mõeldud parki. Seal tundus olevat rahvast ja Rupert mõtles asja uurima minna.
Kena naine. 
Rupert tegi temaga tutvust, kuid kahjuks ei vasta ta Ruperti ootustele. 
Aga sõprussuhted kuluvad ikka ära. Dee tundus muidu väga tore.
Rupert rääkis kõikidele millistes tingimustes teda elama sunnitakse. Ütleme nii, et see oli suur hitt.
Kuna kõikidel läks kõht tühjaks tahtis Rupert hot dog'e teha.
MMMMMmmmMMmmmMMMMMM
Hilja õhtul kohtus ta veel ühe naisega, kes samuti talle ainult sõbrana meeldis.
Võisiis mitte ainult sõbrana?
Võisiis ikka ainult sõbrana:-D
Time to go home!
Koju jõudes oli tal kõht jälle tühi, seega tegi ta endale ühe valmistoidu.
(Ja muidugi pikenes tema päev veelgi, sest kodus on ju ikka veel hommik:-D)
Rupert: Noh..Polegi ju kõige hullem..
Ning alles peale sööki märkas ta kingitust. Karbis oli arvuti, mida tal kahjuks mitte kuskile panna ei olnud. Seega jäi see sinna karpi vedelema.
Ning kuna linnaskäik oli üpriski väsitav, läks ta magama. Vägagi avalikult:-D
Myrrine: Teree!
Rupert, kähku püsti ja tutvusi tegema!
Rupert: Tere, ma olen Rupert:-)
Myrrine: Hei! Myrrine Darzi:-)
Nad rääkisid kaua, vahepeal oli juba pimedaks läinud, aga nemad ikka veel naersid.
Rupert: Myrrine..sa näed väga ilus välja..
Wat? Midagi paremat ei suutnud välja mõelda?:-D
Aga vähemalt tundub see naine tema jaoks õige olevat. 2 välku:-D
Nad näevad koos üliarmsad välja.
Kuna kõhud läksid ajapikku tühjaks, tegi Rupert juustuga makarone. Nii, et midagigi tal ikka kapis on.
Myrrine: Rupert..ma pean nüüd kahjuks ära minema, aga sina helista mulle, eks!
Rupert: Jah muidugi!
Unista edasi, sul pole ju telefoni:-D
WAT?
Rupert: *itsitab nagu väike tüdruk*
Mis see nüüd siis oli?
Rupert: Ta meeldib mulle!
Hm..okei, tore.
Ta pani ülejäänud roa nüüd külmkappi ja heitis magama.
Varahommikul ärkas ta ülesse ja tegi korralikult oma voodi ära.
Rupert: PISSSIHÄDA ON! kus mu pott on?
Kahjuks sul ei jätkunud poti jaoks raha..
Rupert: wut? *laseb püksid täis*
Ta võlus välja mopi ja puhastas oma kuse m u r u pealt ära. Normaalne mees noh:-D
Rupert: Ma kusesin PÜKSI *nutab*
Rahu, rahu..
Rupert: Aga nüüd ma PEAN SAAMA DUŠŠI ALLA!
Fuck
Rupert-geniaalne nagu ta meil on-tuli heale mõttele minna loomapoodi. Seal peaks ikka koerte pesemiseks vanne olema.
Lennox: FUHHHHHhhhhh!
Rupert: M A  V A J A N  V A N N I !
Normaalne mees. Pese ennast ennem puhtaks kui sa tutvusi tegema lähed *headdesk*
SCORE! Me leidsime vanni.
Rupert: Ma ei taha nii avalikult minna vanni!
Õnneks said sa ukse lukku keerata.
Rupert: Nojah, aga mida teised mõtlevad mida ma siin teen?
Pesed ennast?
Rupert: Heaven..I'm in heaven..
Ning siis läks ta uuesti Lennoxiga rääkima.
Kaua ta seal ei olnudki. Kodus lendlesid öömardikad(?:-D) ja nad olid nii ilusad, et Rupert lihtsalt pidi neid oma purgiga piinama.
Kahjuks või õnneks ta kedagi kinni ei suutnud püüda.
Ta sõi veel ühe makaroni roa.
Ja juba tuligi tööauto maja ette.
Rupert: We we we so excited!
WAT!? Sa pidi ju kõrgendust saama!
Rupert: Ma ei tea ausõna mis ma valesti tegin.
Kas nad sulle ikka palka andsid?
Rupert: EII!
wut? fuck
Mailman: No terekest Rupert! Ma tõin sulle arveid. *rõõõmsas tujus*
Rupert: goddamnit ja ja ja mine ära.
Mailman: No pole vaja ärrituda, ma teen lihtsalt oma tööd :-)
Rupert: M I N E  Ä R A !
Mailman: närvihaige.
Shantal(?): Terekest Rupert! Kuidas eluke veereb.
Rupert: MA JÄIN OMA TÖÖST ILMA ja nad ei maksnud mulle isegi palka ja see fu**ing postimees käib närvidele...
Shantal: umm..okei. ma siis lähen
FOREVER ALONE
Kuna ta oli üleväsinud läks ta ära magama.
Rupert: *ümiseb rõõmsalt* jess ma saan telefoonii lal la lal lal laa
Jah, ma lubasin talle telefoni:-D
Rupert: Hei Myrrine! Rupert siinpool.
Myrrine: Hei!
Rupert: Kas sa siia tahaksid tulla? :-)
Myrrine: Ikka jah! Näeme siis!
Minnie: Kõik ilusad mehed siin linnas on ära võetud D:
Mkm..linn on ilusaid mehi täis;-D
Nagu ikka, rääkisid nad poole ööni.
Rupert: Tead..Eesi lubas mulle vetsu kui me sinuga lähedasemaks saame:-)
Like a boss.
Myrrine: Nii, et sa siis suhtled minuga ainult selle Eesi pärast? :@
Rupert: EIEI! Eesi on mõtetu! Sa meeldid mulle!
WAT? forever alone D:
Noh, aga palun. Said oma vetsu.
Myrrine on lihtsalt nii nunnu. Ja nad sobivad nii hästi kokku! Ma arvan, et nendest kahest saab kindlasti mingit asja.
loe: BEEBID BEEBID BEEBID.
Nad tantsisid looduse muusika saatel. See mõjus rahustavalt.
Ja nende esimene "päris" suudlus:-D Millega ühtlasi Myrrine koju saadeti.
Kuna Rupert oli nüüd heas tujus, oli ta valmis ka endale tööd otsima.
Töö leitud, heitis ta ära magama.
KAHJUKS ei ole tal just TÄNA tööd. Aga raha on vaja, seega jäi ta uut lehte ootama.
Rupert: Hommikust Weldon!
Weldon: omg..MUST ignore.
Kuna Rupert nii julgeks hakkas, et kohe teeb oma häda teiste ees?
Nii..Õnneks trehvas töö peal hästi. Palk on väiksevõitu, aga vähemalt on juba täna tööle minek!
Rupert koristas kodu ära.
Ja võttis suuna linna, et ennast jälle korralikult puhtaks pesta.
Rupert: Hell yeah!
Pestud, võttis ta suuna jälle koju.
Kodus püüdis ta liblikaid. Seekord sai ta mõned isegi kätte.
Ja-korralik nagu ta on-lasi ta liblikad lahti, sest purgis sureksid nad lihtsalt ära.
Uskuge või mitte, aga teenis niimoodi ühe body skilli :-D
Ja teist korda tööleminek. Loodame, et seekord saab vähemalt palga kätte!
Vahepeal lõugas telefon. Arvatavasti oli see Myrrine.
SCORE! $126 teenitud.
Selle rahaga sai vähemalt arved ära makstud.
Ja Rupert võis rahuliku südame magama minna.
Hommikul ärkas ta väljapuhanult.
Rupert: Tere hommikust!
Ta proovis helistada ka Myrrine'le, aga ta kahjuks magas.
Hommikuni luges ta raamatut.
(Ärge küsige kust ta selle välja võlus:-D)
Ning seejärel proovis ta uuesti helistada. Seekord oli ta ärkvel ja nõus tulema.
Rupert: Miks neid arveid nii palju on?
Rupert: Tere hommikust kallis!
Myrrine: Tere!
Myrrine: IUUUU ta ju haiseeeeb.
Myrrine: ahh keda huvitab *sajab Rupertile kaela*
Rupert: Fuck, ma ei taha haisvana tööle minna.
Sorry, ma ei jõudnud sind pesta :-D
Kui sa kõrgendusega koju tuled, siis saad dušši!
Rupert: Hell yeah!
Nooh? Kõrgendus?
Rupert: LIKE A BOSS!
Rupert: Myrrine! Sa ei usu seda, aga...MA SAIN DUŠŠI ENDALE! ainult et nüüd pole mul WCpotti-.-
Myrrine: Oh nii tore! Mis sa tööjuures sõid?
Rupert: Praemuna bla bla bla..
Rupert: OOOOHHHH niiii mõnus!
Õhtul ta Myrrine endale külla ei kutsunud. Ta oli selleks liiga väsinud.
Küll aga hommikul, kus ta oli ennast välja puhanud, oli esimene kõne kohe Myrrine'le.
Nagu alati, sadas Rupert talle peale:-D Aga vähemalt polnud Myrrine selle vastu.
Armastus. Niisiis on asi kindel. Need kaks abielluvad ja saavad PALJU lapsi:-D
Rupert: Myrrine..mul tuli just hullumeelne mõte. Kolime kokku elama!
Myrrine: Ohh..see on tõesti hullumeelne..aga..armunud teevadki ju hullumeelseid asju!
:-)
Myrrine tõi $1000 seega sai "majale" pisikese uuenduse teha. Nüüd on neil kõik eluks vajalik olemas.
Ja Myrrine'l polnud üldsegi halb töö. 
Rupert otsustas teha pannkooke-nüüd kus tal on jälle korralik pliit olemas.
Rupert: Vihma tuleb nautida!
True dat.
Ja varsti pidi tööle minema ka Rupert.
Ning tunnike peale seda saabus koju Myrrine.
Ta võttis kohe ühe mõnusa dušši.
Ja tema palga eest sai pisikesele perele ka mõned asjad ostetud.
Myrrine armastab samuti lugeda ning nüüd kus neil on raamaturiiul saavad nad seda teha (jah, tugitool ka veel:-D)
Öösel jõudis koju ka Rupert. Ta nägi et Myrrine on ikka veel üleval. Ta võttis ühe dušši.
Ja seejärel tahtsid noored aega koos-kahekesi-veeta.

Ja nii need beebid tulevadki.
Rupert: Okei, sa oled juba nii kaua mind piinanud, lase mul vähemalt rahulikult magadagi!
Okei, okei. HEAD-ÖÖD TEILE!

**********
vot. ma loodan, et meeldis! :-)

No comments:

Post a Comment