8/30/11

ORANGE1.5

See on viimane osa Orange perekonna esimesest põlvkonnast:-) Lapsed läksid kõik ülikooli. (Ma ei mänginud täispikka kolledžit, vaid natuke lühemat.)
 RON ORANGE
POPULARITY/FAMILY
+gray hair, creativity
-unemployed
 MARK ORANGE
FAMILY/ROMANCE
+red hair, brown hair
-stink
 KYLE ORANGE
KNOWLEDGE/POPULARITY
+glasses, cooking
-logic

(ma unustasin nende tähtkujusi vaadata:-D ja LTW'd ka, sorry)

JA KES SAAB PÄRIJAKS? 
(ma tahtsin tglt küsitluse teha, aga..ma ei tea:-D)



















































RON ORANGE
 Mark ja Kyle läksid ära, sest ma ei viitsinud nendega mängida:-D

Ja edasi ma ei kirjuta, lihtsalt pildid...



























 KDGHKÄLDSGLklsäldkghäsl KÄHKU NÜÜD RON, JOOOKSE!



 Väike segadus?:-D










JA ONGI KÕIK:-D 
laisk olen, et ei viitsi kirjutada, aga ausalt öeldes, ei oleks ma osanud midagi kirjutada ka:-D
Tema tüdruk on Mary Katherine Viking ja ma ARMASTAN teda

****
simmid on tõmmatud, eks ja kui te tahate kedagi, siis küsige ainult:-)

No comments:

Post a Comment