8/28/11

ORANGE1.4

Raha perel oli, ainult riietega oli häda majas. Seega läks Myrrine poodi ja ostis mõned juurde.
Ta maksis suht palju riiete eest, aga noh..Asjad on ju tänapäeval kallid.
Seejärel läks ta koju tagasi.
Ja mis kodus toimus? 
PIDU
Kyle: Mmmm niicee asss..
Omg..Noorus on hukas..
Myrrine kupeldas kõik poisid magama ja saatis ka kõik külalised ära koju.
Ainult nemad kahekesi olid veel üleval.
Rupert: Kallis..me võiks midagi koos teha!:-)
Myrrine: Jah..loomulikult..Mida sa siis välja pakud?:-)
Rupert: Eesi, kähku anna mõni idee! 
APPI mõtle ise oma peaga.... näiteks restoran või kohvik?
Rupert: Me võiks näiteks kohvikusse minna..
loser
Myrrine: Jaa, see on hea mõte!
Kuna nad mõlemad olid väsinud, siis läksid nad ära magama.
SUPER CUTE
Hommikusöögi valmistas Rupert.
Ja Myrrine hoolitses taimede eest, aga kuna see tal väga välja ei tulnud, otsustas ta asja sinnapaika jätta.





Lõunauinak..nii korralikud.
Tavaline laupäev...ma arvan, et ma ei pea kõike selgitama eks?:-D
Niisiis, nende plaan minna kohvikusse toimib. Myrrine valmistas lastele süüa ja Rupert tellis lapsehoidja..Oh wait..Ron on ju teismeline. Ma raiskasin lihtsalt oma raha..*headdesk*
Nad otsustasid jalutada loe: ma sundisin neid tervisliku eluviisiga tegelema..
Nad läksid ühte väiksesse koogi kohvikusse. 
(muideks see on see kohvik, mille omanik oli Marta Rabby mees)
Myrrine: MMmmmmMMmmMmmmm NII HEAD LÕHNAD
Rupert: Myrrine..võtaks selle koogi?
Rupert, kas silmanägemisega on probleeme?
Rupert: Ei..O_o
Peale jäigi Rupert soov..Võeti..mmm...blackberry cake?
Teenindaja pidi koogi lauale tooma..aga see võttis igaviku..
Õhtu oli igatahes imeline.
Myrrine: Ruper..See oli hea idee..Saada natuke majast välja, see mõjus mulle hästi.
Rupert: Jah, mulle ka..Tore, et sa rahule jäid.
Rupert! Su naine räägib sinuga tõsiselt ja sina magad juba? agdghjglö
Ja algas pühapäev..
laupäev ja pühapäev---simid on kodus ja aeg veeenib..:-D



Hmm..Rupert tegi rahulikult õhtusööki ja keegi mees tuli lihtsalt uksest sisse ja sõimas ta näo täis..???

Viimane suudlus, kui nad veel mõlemad noored on, sest-
-jep.. Rupert sünnipäev. so exciting
Ja siis arvas mäng, et oleks tore crash'ida..
Aga mäng läks uuesti tööle ja jätkame Ruperti sünnipäevaga..

Ta näeb välja üsna samasugune, aga väga härralik:-D
Orange majas oli järjekordne pidu, aga kuna homme on koolipäev, siis keskööks sai maja magama.
Ron: ÜLESSE KÕIK MARSS! KOOOOLI!
rahu rahu..
wiiiiii
Ron on see korralikum..see kes teeb kohe koolist tulles oma kodutöö ära.
Ja see sama mees tuli ähvardama ka Myrrine..'
KAO MINEMA!
SMUSTLE!
Mark: GIRL you're doing it WROONG!
see pere ei ole normaalne..AGA SELLEPÄRAST MA SEDA ARMASTANGI!
Ja valmistuge järgmiseks sünnipäevaks.
MARK kasvab teismeliseks.


Mark Orange
FAMILY/ROMANCE
+red hair, brown hair
-stink
Nii palju kooki jäi järgi?:-O
aga PIDU PIDU PIDU
Myrrine see ei huvita, et Rupert on vanaks jäänud, nad armastavad üksteist ikkagi..
TRUE LOVE
Meie hommikusöögi meister Rupert.
Ja selle hommikusöögiga saabus majja ka SÜGIS.
OH MY GOD
see ei ole võimalik.
Myrrine kaotas oma töööö:-( soo sorrrry!

Myrrine: HEII ma olen töölt koduuus;-D
Myrrine..ma..sa..sa kaotasid..oma..töö
Ja ma arvan, et sa oled pisut segaduses.
Ja alles mõne aja pärast jõudis talle see kohale.
Myrrine: CRAAAAAPPPPPPPPP :-'(
Kuna kõik langes punaseks ja ta tahtis matkama minna, siis seda ma talle ka lubasin.
ÄRA sööö mu lilli!
Nunnu kutsa muidu..mis meenutab mulle, et ma pidin koera võtma:-D
FUUUCK ma arvasin, et teen talle head, aga tema tuli koju mesilased taga ajamas..
sorry
Ron leidis endale ühe hea sõbra.
Myrrine keetis õhtul oma lemmik suppi..Grandmas comfort soup (?)
Isegi kodutööd tehes on ta armas..ja tohutult oma isasse..
Üks pilt ka pisikesest Kyle'st.. 
Kyle: JESSS MA SAIN VIIIIE! 
tubli!
Ja ka Myrrine leidis endale uue sõbra Tania.
i love her eyes
SMUSTLE on siin majas põhiline!
Mark: EEEESI mul on vaja dušši alla! 
Aga palun, mina ei keela.
Myrrine: EEEEESSSIIIIIIIiiagljadlgs ma tahan magadaaaaa!
Miks mina selles süüdi olen? 
Ja varsti on ka aeg Myrrine'l Rupertiga ühineda:-)
Keegi iludus Candice jalutas õhtul majast mööda. 
Ron läks asja uurima
Ron: nii....perfektsed rinnad..
RON! 
Ron: Tere tere! Ma olen Ron..
Nad said mõlemad väga hästi üksteisega läbi.

Rupert: EIEIEIEIEIeieiieie Ron on praegu väljas ühe tüdrukuga
Sa luurad?
Rupert: hmm..ei:-D
FIRST KISS
CREEEPY:-D
SMUSTLE
Ka Mark tegi Tania'ga tutvust.
Myrrine, miks sa magama ei läinud?
Myrrine: SEE TELEFON!
creepy..mine magama Rupert!
Kyle: EESIIIIII MARK EI LASE MIND ISTUUMAA!!!
Mark: OLE VAIT! LAS MA TEEN OMA KODUTÖÖ ÄRRAAA! SEAL ON KA TOOL
Kyle: EESIIIIii!
KURAT MINE KAKLE EMAGA!
Myrrine: FINALLY lähevad lapsed kooli..





Myrrine spam..
Ta on nii lahe lihtsalt.

Tundub, et ka Mark on naistevõrgutaja..
Ja õhtul tähistati Myrrine vanaks saamist.


Lõpuks ühines Myrrine Rupertiga.

******
okei, polnud huumorit väga, aga vähemalt uus osa.
järgmine osa peaks olema põlvkonna viimane:-)
ja Mark'i esimene suudlus ka :-)

No comments:

Post a Comment