8/16/11

ORANGE1.2

 Nad on nii superarmsad koos.
 Hommikul esimese asjana hakkas Rupert kunsti õppima. Või õigemini maalima. 
 Ja Myrrine valmistas neile hommikusöögi.
Myrrine: Sellest tuleb maailma parim omlett!
Kuidas nii? Kust sa tead, et maailma parim?
Myrrine: Sest see on tehtud armastusega!
AAAaa okei. näete mis armastus teeb?:-D 
 Ja peale hommikusööki oli Myrrine'l tööle minek.
Go make some money.
 Ja samal ajal tšillis Rupert suvakatega. 
Electra: Sul on kena six pack..
Rupert: um..ma nüüd siis lähen..
Lugema. Tubli! :-D 
Seejärel võttis ta ühe mõnusa sooja dušši.
Rupert: Mäletad, kui mul veel dušši polnud. HAHAHAHhahahahaha
Jah, see oli alles 2 päeva tagasi.. 
Ning seejärel läks ta oma ilusat pilti edasi maalima. 
 Kuni ta pidi tööle minema.
Rupert: Gotta make some burgers..
Ja nii kui Rupert sai tööle mindud, tuli Myrrine töölt. Ta nägi üht oma vana sõpra. 
Kes läks istus lihtsalt tuimalt tugitooli. 
 Myrrine: Ohh! Sport on NIII LAHE!
Ta on lihtsalt üliarmas:-D
 Öösel hilja saabus koju ka Rupert.
 Kes oli ülirõõmsas tujus ja läks Myrrine tervitama. 
Rupert: Ma armastan sind, sa tead ju seda eks? 
Myrrine: Jah. Ja mina sind ka..
*vaikus*
Myrrine: Kas sa teed mulle nüüd abieluettepaneku HAHAHAHAHAhhaahhaHAHhahH
Rupert: o___o
Rupert: MYRRINE, PALUN TULE MULLE NAISEKS!
Myrrine: wut? seriously? JAH, RUPERT, MA TULEN SULLE NAISEKS!
aww.. 
Rupert tahtis tõeline mees olla. Seega võttis ta oma kihlatu sulle ja viis ta voodisse. 
Seejärel jäid nad kohe magama. 
Mitte midagi ei juhtugi? Näiteks..BEEBID?
Rupert: NOPE. 
:/
 Kas sa oled rase Myrrine?
Myrrine: wuuut? Ei
Aga eelmises osas ju..
Myrrine: M A E I  O L E  R A S E !
okei.
 Aga kuna beebid tahavad juba tulla, siis nad(loe:mina) otsustasid asja kähku ära teha.
 Aga nad on ikkagi kõige nunnum paar maailmamunapeal.
Rupert: indeed we are..
Ning kahjuks segas nende koos olemist töö auto, mis Myrrine'le järgi tuli. 
Ja ei läinud kaua aega, kui ka Rupert pidi jälle tööle minema.
Raha ikkagi ei tule kuskilt D: 
 Myrrine: WUUHUUU MA SAIN KÕRGENDUST!
ka-ching!
Myrrine rääkis telefonitsi oma sõbrannadele, kes talle märku andsid, et ei ole enam tema sõber kui talle ei helista-.- 
 Sa said ka kõrgendust?
Rupert: EI:-)
-.-
Rupert: AAAGHH MU NAINE NÄEB MU ASJANDUST! must cover myself 
 Ja peale pesu indsitenti kobisid nad mõlemad magama.
 Öösel käis Myrrine kapi kallal. Kas tõesti rase?
WE WE WE SO EXCITED
Rupert: *pomiseb* mh..jälle pean endale uue töö otsima, sest Eesile ei sobi jälle midagi. Ma töötan nagu segane ja ikka pole veel piisavalt raha bla bla bla 
 Myrrine: MMMMMMmmmmMMMm NOMNOMNOnomnom
Ja siis oksendas ta kõik selle toidu välja. 
 Myrrine: WOOOAH ma olen rase?
jess
Kuna majas rasedatele sobivaid riideid polnud, läksid nad neid linna ostma.
Rupert: Äkki ootaks mind ka? 
 Kaua läks aga asja sai. Ühe riietuse suutsime välja valida:-D
 Myrrine: KUHU sa jooksed?
Rupert: Ma ei jookse ju! hormoonid *pööritab silmi*
Myrrine: MIDA?
Rupert: Ei midagi teie majesteet..
 Nii. Myrrine vahetas riided sobilikema vastu ära ja läks süüa tegema.
 Rupert: Mul on kõht niiii tühiii...
Myrrine: Ma ju teen süüa!
Rupert: jaa jaaa
äh. mida te nääklete?:-D
Ja vaadake mis mina avastasin;-D Ruperti imeline kunstiteos. 
Supp sai valmis ja Rupert müüs samal ajal oma pildi maha. 5$ sai ju ikkagi;-D 
 Ning peale sööki läks Myrrine kohe magama.
 Ja seevastu ärkas ta öösel ülesse. 
 Ta mängis natukene malet, mis rahustas teda.
 Ning seejärel veetis ta natuke aega ka raamatute seltsis.
 Kuni ta jälle ära väsis ja magama heitis.
 Myrrine: *norskab ja hõõrub käega nina* 
Rupert: Mu naine on nii ilus!
Vaikselt läks Rupert hommikul oma uude tööle. 
Ja Myrrine veetis oma hommiku pannkookide seltsis. 
 Ja sõpradega rääkides.
 Ja õhtul heitsid nad jälle magama. 
Nõme rutiin on tekkinud-.-
 Öösel ärkasid mõlemad ülesse.
Nii ilus! 
 Abiellute!?
Rupert: jap.
Myrrine: yes
Myrrine: ..kuni surm meid lahutab! 
Koos: Ma armastan sind!
Tegelikult ju päris nunnu. 
Sorry, mulle meeldib neid pildistada:-D 
Nunnu perepilt;-D 
JA VOILAA! Ma kraapisin nende säästud kokku ja avastasin, et neil isegi on raha. Seega liigutasin ma neid oma elamisega natukene äärde ja alustasin nende mini-maja ehitamisega. 
Rupert: Kuulsid!? ME SAAME ENDALE MAJA! FINALLY!
Myrrine: Jap. Kui me nüüd hästi tööl teenime, siis saame sinna äkki enne lapse sündi sisse kolida?
Rupert: Jaa! See oleks super! 
Myrrine: AAGHHHHH! MA SÜNNITAN RUPERT APPPIII!
Rupert: mõh? 
Rupert: OSSAVANA oota kullake. RAHUNE! AINULT RAHU!
Rupert, kui sina paanitsed, siis ma ei usu, et see väga rahustav on!:-D
Myrrine: NIIIII *piip* VALUS ON! 
 Aga valud tasusid ennast ära.
 Nende esimene laps on ülinunnu poiss nimega Ron :-)
 Rupert: Tere! Ma olen sinu isa!
Ta alles sündis ja sa topid talle luti kurku?
Ron: MMmmmmMMMMMMmm
Rupert: Vähemalt on laps rahul. 
 Kui Ron toidetud sai, pandi ta tema badassi voodisse. 
 WAT!? Myrrine JUST PRAEGU sünnitas ja te tahate juba uut last?
Rupert: Kurat ära sega!
Myrrine: Need arved, arved, arved... 
Ron: LASKE MIND SIIT VÄLJAA!! TEGELEGE MINUGA! 
Myrrine: Kes see kisab siin? Minu pisikene Ronnikene..
Ron: scary as hell! put my downn lady! i command you! 
Mähkmed vahetatud ja laps toidetud, pandi ta jälle magama. 
Rupert: Noo, kas nüüd on kõtu täis?
Ron: pane mind kohe maha! KRT MA OKSENDAN SU PEALE!
Rupert: RON! IUUUUUUUUUU võtke see laps! 
hädapätakad! -.-
 Päeval otsustas Myrrine hamburgereid teha.
 Ja kuna oli mõlemal oli vaba päev, siis otsustasid nad "natukene" kahekesi olla.
 Öösiti ärkas Ron ülesse ja temaga pidi siis tegelema.
Myrrine: Mulle meeldivad lapsed!
Family sim ju;-D Beebid hakkavad lausa VOOLAMA siis majja..
Liiga nunnu, et mitte pildistada! 
 Myrrine: Ohh kuidas ma tahaksin saada veel lapsi!
Mis sa teed?
Myrrine: Vanasid ajalehti tuleb ära kasutada! 
Myrrine: WIIII! 
Rupert tegeleb kogu aeg maalimisega.  
Ja õnneks on trehvanud nii, et üks vanem saab kogu aeg Ron'iga kodus olla. 
Rupert: Noo tere pisikene!
Ursa: jeeei, keegi huvitub minust! 
Rupert: Mine, mine too pulk siia!
Sa sobid koeradega!
Rupert: Eesi, võtame koera!
? enne saaks äkki maja valmis? 
Ja kuna neil on ju NIII igav, siis noh.. Ma lasin neil natukene lõbutseda. 
Ja juba ongi Ron mudilane:-) 
 Üks parem pilt ka temast. Ta on niii ilus!
Ron: You bet i am!
Igal õhtul räägivad nad üksteisele kui vedanud neil on üksteisega..
Tegelikult on see ju armas:-D 
Ron on üliaktiivne ja magab vähe.. 
Myrrine: Noo Ron. Sa suudad seda!
Ron: klotsimäng..klotsimäng..klotsimäng..
Myrrine: Oeh..Miks ma nii väsinud olen kogu aeg?
Sul on väike laps majas, kes tahab 24/7 olla tähelepanu keskpunktis.
Myrrine: No jamh.. 
Juba mitu päeva ta kõigub ja vajub maha magama. 
Üleväsimus.. 
Rupert hoolitseb siin majas puhtuse eest. 
Ron: ISSSSIIIIIi! 
Myrrine, issake. Oled sa terve? 
Jap. Nii see ongi. Uus laps on tulekul:-) 
 Myrrine: Ron. Emme läheb kohe tööle ja issi on ka täna tööl. Seega tuleb sind hoidma üks tädi. Ole siis hea laps, eks?
Ron: jaa ma olen!
Tere tulemast Orange perekonna majja! :-)
Nanny: aitab plämast. KUS LAPSED ON!?
O__O 
ÕNNEKS oli lapsega töölt tulles kõik korras. Rupert vaatas lapse üle ja vahetas ära lapse mähkmed, mida lapsehoidja ei teinud. 
Ron'i esimesed sammud:-) 
Myrrine: Oh. Nii lahe, et ma lapse saan!
:-) 
ESIMENE öö, kus terve pere magab. 
Arved! Need ajavad mu hulluks.. 
Nagu eelmise rasedusegagi, on ka seekord Myrrine lemmiktoiduks pannkoogid. 
Rupert: WIII...WIII
Ron: BÖÖÖ...BÖÖÖ..
Sulle ei meeldi õhus olemine?
Ron: Meeldib!
Miks siis sellised hääled?
Ron: Et oma isa kiusata:-D 
Ron saab palju tähelepanu. Ma arvan, et ma pole eales mängus olles ühe lapse eest nii palju hoolitsenud:-D 
Esimene sõna:-) 
Ja samal ajal paisub ka pisikene Myrrine kõhus.
Ja nagu näha on Rupert ikka veel kindel, et tema maalimisest saab asja.. 
Ron: Emmme`? Miks su kõht nii suur on? Kas sa neelasid palli alla?
Myrrine: Ei *naerab* Mul on kõhus teine laps. See tähendab, et sa saad endale varsti õe või venna.
Ron: Lahe. Aga kuidas sa selle lapse kätte saad?
Myrrine: rääkida tõtt või valetada? Emme põhimõtteliselt kakab lapse välja fuck
Ron: WUT!?  
Kuna Myrrine ei suutnud lapsele selgeks teha, et tegelikult ta ei kaka last välja, läks ta rahustuseks dušši alla.
Samuti ka soojendamiseks, sest õues on talv ja KÜLM.. 
Rupert ma loven sind!
Ta tuli koju kõrgendusega, tänu millele *trummipõrin*..valmis maja! 
Maja väljast. See ei ole veel päris valmis, aga kui raha järjest juurde saab, edeneb ka maja. 
 Esimene korrus. Kööginurk.
 Sööginurk.
 Pisikene vannituba (nurga taga on dušš ka).
 Teine korrus. Vanemate magamistuba, aga hetkel on kõik terve pere siin toas.
 Ja kolmas korrus. Kuhu saadetakse elama kõik lapsed, kes sünnivad;-D
Maja on pisike, aga vähemalt on nad kõik katuse all:-)
 Myrrine: SEE MAJA ON VAPUSTAVALT ILUS! 
Tore, et te rahul olete! :-)
Terve pere naudib majas olemist. 
Myrrine SÖÖB ja SÖÖB ja SÖÖB :-D 
 Myrrine: Ron, kas sulle meeldib meie maja?
Ron: Jaaa!
Myrrine: Siis on tore! Võta oma jogurt.
Nii armas:-)
 Esimene öö nende majas.
Varahommikul üritas Rupert Ron'ile ühte lauli õpetada, aga see ei tulnud hästi välja, sest Ron keeldus sõnagi ütlemast. 
Ja järsku hakkas peale sünnitus.  
Seekord läks sünnitus kiiremini ja varsti oli Myrrine käte vahel nende teine laps. Samuti poiss ja nimeks Mark. 
AWW:-) Ma ei oska midagi muud öelda:-D 
Kui lapsed sai magama pandud, läksid ka vanemad magama. 
Õnnelikul kombel magas terve maja hommikuni. Rupert pesi Mark'i puhtaks ja toitis talle piima sisse. Seejärel kussutas ta lapse magama. 
Ta valmistas perele omletti. 
Ja peale sööki maksis ära arved.  
 Ning juba õhtul oligi Ron'i sünnipäev:-)
 Myrrine: RON, PALJU ÕNNNE POJA!!
EXCITED!

*****
okei, see osa ei kukkunud nii hästi välja:-D ma ei tea miks. aga loodan, ikkagi et teile meeldis;-D

No comments:

Post a Comment